Bulldog!

busa76

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
Gixxer 1000 k7
Nu har man bytt ut Busan mot en Bulle :D
Visst, en viss prestandaminskning är det ju verkligen tal om (grov underdrift :) )
Å andra sidan så tar ju Bullen in en hel del på sin fina komfort och framförallt, i mina öron i alla fall, härliga ljud :tummenupp . Sen att försäkringen hamnade på 2200 kr hel/hel är ju också en klar fördel..

Jag kommer nog, fördelarna till trots, att stundtals sakna min Busa, en underbar cykel på många sätt. Sålde den faktiskt främst pga körställningen. Har en nackskada som gör att den framåtlutande stilen värker en hel del i nacken under och efter körning, trist :(
Försökte verkligen stå ut i det längsta, men det går ju inte i längden.

Nåja, nog med gnäll :) Sitter i alla fall dunderskönt på bulldogen och jag hoppas på många långa och sköna mil i sommar :)

busa76 skrev:
2234590 Nu har man bytt ut Busan mot en Bulle :D
Visst, en viss prestandaminskning är det ju verkligen tal om (grov underdrift :) )
Å andra sidan så tar ju Bullen in en hel del på sin fina komfort och framförallt, i mina öron i alla fall, härliga ljud :tummenupp . Sen att försäkringen hamnade på 2200 kr hel/hel är ju också en klar fördel..

Jag kommer nog, fördelarna till trots, att stundtals sakna min Busa, en underbar cykel på många sätt. Sålde den faktiskt främst pga körställningen. Har en nackskada som gör att den framåtlutande stilen värker en hel del i nacken under och efter körning, trist :(
Försökte verkligen stå ut i det längsta, men det går ju inte i längden.

Nåja, nog med gnäll :) Sitter i alla fall dunderskönt på bulldogen och jag hoppas på många långa och sköna mil i sommar :)

Far har en Bulldog och det är ingen dålig hoj. Lite svampig gaffel, annars är den rätt mysig.

Här är en länk för dig:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102189&page=1&pp=20

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC