Btosports

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
www.btosports.com är verkligen en sida att rekomendera! dom var verkligen übertrevliga att ha och göra med... skulle ha ny komplett styrkrona,underdel plus axel och styrfästen, sen beställde jag lite luftfilter och annat. beställde först en modell av styrklammorna... den hade dom tydligen inte inne, så då erbjöd dom mej en annan modell a 1500 kronor dyrare visst sa jag men då skickar jag inte pengarna imorrn... nänä de e lugnt vi bjuder på det sa dom... och wips fick man hem en svart krona plus diverse andra delar och lite till för samma pris... applied racing hette kronan o va bland de fetare jag sett.. levererades med allt du kan tänka dej och lite reservdelar(18mm offset)..
:yoparty

Kan med A+++ oxå rekomendera BTOsprots, "justare" handlare är svårfunna. Dom kompenserar stort om dom inte har artikeln på hyllan och är "extremt" hjälpsamma med frakten till sverige och gör allt dom kan för att "förenkla" för oss privatpersoner som vill ha grejjer till rimligt pris.

Men tyvär så har ju posten lärt sig detta och har "koll" på paket därifrån som det verkar nu (hade själv ett jäffla krångel sist....)
Så tänk på det!.

Deras "dyrare" fraktlaternativ är bättre i slutändan, med "rätt" pris på fakturan då såklart.

:machinegu --->>> POSTEN

tellskog skrev:
Hur bar du dig åt för att slippa tullen o grejjer ?
lånade en puffra ringde upp tull gubben o sa: det där paketet är okej o visade med ett varningsskot över hans högra öra att det var okej då släppte han det å fortsatte som vanligt... det kan kräva tållamod men det funkade... nej men serriöst jag fick tull på 250 spänn...

Farmer skrev:
lånade en puffra ringde upp tull gubben o sa: det där paketet är okej o visade med ett varningsskot över hans högra öra att det var okej då släppte han det å fortsatte som vanligt... det kan kräva tållamod men det funkade... nej men serriöst jag fick tull på 250 spänn...
Vad kostade frakten? :3freak

Empo skrev:
Kan med A+++ oxå rekomendera BTOsprots, "justare" handlare är svårfunna. Dom kompenserar stort om dom inte har artikeln på hyllan och är "extremt" hjälpsamma med frakten till sverige och gör allt dom kan för att "förenkla" för oss privatpersoner som vill ha grejjer till rimligt pris.

Men tyvär så har ju posten lärt sig detta och har "koll" på paket därifrån som det verkar nu (hade själv ett jäffla krångel sist....)
Så tänk på det!.

Deras "dyrare" fraktlaternativ är bättre i slutändan, med "rätt" pris på fakturan då såklart.

:machinegu --->>> POSTEN

Har kört en gång med det dyrare (ups) och en gång med det billigare (usps).
Första gången (ups) så snodde tullen paketet i ca 2-3 veckor. De öppna skiten och råka snitta sönder ett sadelöverdrag (6$ på fakturan... mycket ersättning....)
Andra gången (usps) kom allt på en vecka (skulle gått en dag fortare med ups om inte tullen hade tjabblat.)
Kosta runt 100$ för båda gångerna, men sista gången hade vi mer vikt (15kg om jag minns rätt).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT