I lördags var oturen framme, var på Tranomos finfina crossbana o matade lite med KTM:en, lite blött o spårigt så det slutade med att jag blev avkastad i bra fart o landade på axeln, lät som knäckebröd i axeln när jag landade så det blev en ambulans till SÄS där röntgen visade att nyckelbenet nu var i fyra (4) delar!! Läkaren som mest verkade vilja bli av med mig så snabbt som möjligt sade att det såg fint
ut, krängde på mig en sele som ska hålla upp/tillbaka axlarna och en bunt med painkillers! -Ja du , det blir nog ingen mc-åka för dig på 4-6 månader, sade han samtidigt som han sjukskrev mig i 8v (min chef
)!
Kan verkligen detta stämma? 4-6 MÅNADER
, det måste finnas grymt många här på forumet som har haft samma skada som jag? Att jag inte kan köra ERF:et på BikeWeek kan jag leva med men de två sista, på Mantorp o finalen på A-torp i september måste väl ändå funka eller..? GGN i november är ett måste..
ut, krängde på mig en sele som ska hålla upp/tillbaka axlarna och en bunt med painkillers! -Ja du , det blir nog ingen mc-åka för dig på 4-6 månader, sade han samtidigt som han sjukskrev mig i 8v (min chefKan verkligen detta stämma? 4-6 MÅNADER
, det måste finnas grymt många här på forumet som har haft samma skada som jag? Att jag inte kan köra ERF:et på BikeWeek kan jag leva med men de två sista, på Mantorp o finalen på A-torp i september måste väl ändå funka eller..? GGN i november är ett måste..

Som att man blir odödlig med skydd.
vän "Liz:s" nyckelben såg inte trevligt ut