Brukar Pro-bolt vara så in i helvete långsamma?

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Jag la en akut order för 13 dagar sedan och jag har inte sett röken av några skruvar. Brukar det ta så lång tid att få grejer av dom?

Har handlat där några gånger och ibland tar det ganska lång tid.
Vet inte hur många av deras produkter som dom har färdigt på hyllan men jag köpte preload adjusters (kommer f-n inte på något bra svenskt ord!) och dom fick jag vänta över 3veckor på.
Jag mejlade och frågade och då sa dom att dom helt enkelt inte hade några färdiga men att nya skulle tillverkas. (Det är lite synd att man inte kan se lagerstatus på deras hemsida...)
Andra saker har trillat in efter ett par dagar bara.

Oj, visste inte att dom hade en aktiv mejl. Har skickat ett 10-tal mejl men jag har aldrig fått något svar.

Jag har handlat ganska mycket grejer genom åren och har alltid fått leveranser inom 14 dagar. Förutom mail har dom väl en chat man kan använda för lite snabbare svar.

Fick ett mejl samma dag som jag handlade att grejerna fanns i lager och att de skulle skickas om 2-3 dagar då. Men detta var som sagt 13 dagar sedan. Man blir ju inte mindre förbannad när man har en order från USA som är borttappad och en order från Lelles som Lelles vägrar skicka och att det ska bli kanonväder till helgen... Jag kokar.

Handla inte från den "svenska" sidan, det innebär nämligen noll service.

Finns inte en svensk bakom den svenska sidan, norrmän hela bunten, helt omöjliga att få tag på på annat än telefon. Pro-bolt UK har ingen kontakt med dessa, så vill någon starta en butik i "Nepal" är ni välkomna, ni behöver inte ha butiken i Nepal, ni behöver inte kunna språket, det är bara en nepalesisk flagga till hemsidan som behövs. :huvet

Är detta ens lagligt?

Last edited:
Har oxå lite dålig erfarenhet om att det tar lång tid och är svåra att få tag på. Förseningen på mina grejer berodde på att de skickats till Oslo istället av nån anledning fick jag till svar...när de väl behagade svara.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti