Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Johan skrev:Nån som vet av vad? Har inte sagts på några nyheter jag sett under morgonen. Gammal dopingskada?
Sant ?!?Trango_B skrev:Självmord
Johan skrev:Nån som vet av vad? Har inte sagts på några nyheter jag sett under morgonen. Gammal dopingskada?

Akesson skrev:Han har väl aldrig varit dopad![]()
Markus skrev:Det hade stått så i något lexikon tydligen.
Det är bara Expressen som skriver att det var självmord. Ingen annan nämner dödsorsaken.
korvgubbe skrev:Självmord är väl en dödsorsak som media normalt inte nämner...
Kanske ytterligare något som talar för att det faktiskt var just det..
Markus skrev:Det hade stått så i något lexikon tydligen.
Det är bara Expressen som skriver att det var självmord. Ingen annan nämner dödsorsaken.
Markus skrev:Ja, och det är föga förvånande att det är Expressen som ignorerar deras etiska riktlinjer. Å andra sidan så tycker jag att det blir väldigt märkligt med en rapport om ett dödsfall på en känd idrottsman utan att nämna dödsorsaken.
Tråkigt är det i varje fall.
Markus skrev:Ja, och det är föga förvånande att det är Expressen som ignorerar deras etiska riktlinjer. Å andra sidan så tycker jag att det blir väldigt märkligt med en rapport om ett dödsfall på en känd idrottsman utan att nämna dödsorsaken.
Tråkigt är det i varje fall.
Jag tror det kan vara något sånt också. Han var ju motarbetad från flera håll vilket tillslut tog knäcken på honomCat skrev:Kan ju också vara så enkelt som att Jan Ljungberg, Mikaels far, givit ensamrätt till intervju enbart till Expressen... eller vad tror ni..?![]()
Dopinganklagelserna kan alla bara glömma! Mikael var den största anti-doping förespråkaren inom sporten, vilket jag samt många andra som kände honom personligen kan styrka. Tyvärr tror jag att han inte klarade av att leva med vetskapen om att vissa trodde det värsta om honom..![]()
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |