Brostugan reopens onsdagar 5/8!

Dooh

Ölhävaren
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Inte längre...
Tänkte kolla om det är några som är intresserade av att åka till brostugan ikväll? Försöka få till det som förr, en samlingsplats för hojåkare! De som är sugna på att försöka starta upp något igen, bege er ut till brostugan vid 7-8 tiden! Ju fler desto bättre... och sprid detta vidare! :fyllisar

HAR DU INGET FÖR DIG IKVÄLL, ÅK DIT! :yoparty

Lite info, de håller mellan 18-19 till 20-21. Läste att någon åkte dit efter 9 o ofta så har många redan hunnit sticka då. Race är de efteråt på olika ställen.

Lite info, de håller mellan 18-19 till 20-21. Läste att någon åkte dit efter 9 o ofta så har många redan hunnit sticka då. Race är de efteråt på olika ställen.

Ok så det är folk som åker dit alltså??? Har varit där flera ggr men aldrig några hojjar mer än man kan räkna på ena handen... jag och 2-3 till drar dit till 7-8 tiden iaf... hoppas fler dyker upp!

Ok så det är folk som åker dit alltså??? Har varit där flera ggr men aldrig några hojjar mer än man kan räkna på ena handen... jag och 2-3 till drar dit till 7-8 tiden iaf... hoppas fler dyker upp!

va där 29/7 va över 15 hojar där då :)

Ni kom dit och drog typ lika fort? :D

//Tapper

Jag var där själv men så vart jag illa tvungen att dra precis när jag kommit fram... och när jag och en till kom tillbaka vid 9:30 tiden var det typ 4 hojjar kvar... :brinnerup Men jag kommer att sticka till brostugan varje onsdag, hoppas man får med sig några... två polare bangade ju.:gnissla

Lr är det så att det är skogskyrkogården som är den nya samlingsplatsen för hojåkare?

Var där en stund igår. Vi kom väl ca 14st strax efter 20. Stack till skogskyrkogården när farbor blå kom.

Var där en stund igår. Vi kom väl ca 14st strax efter 20. Stack till skogskyrkogården när farbor blå kom.

Vet inte riktigt när skogskyrkogården har sin? Onsdagar där också? Isåfall, eftersom den verkar vara mer etablerad, kanske man borde lägga brostugan på en annan dag? Vore ju kul med två träffar i veckan :)

onsdagar är det väll antingen sveavägen skogis eller tyresö, beror lite på vart polisen är. har vart ganska fin uppslutning de senaste veckorna ca 50-70 hojar. så har de ju vart i åratal. kanske inte lika mycke folk som brostugan men iaf något.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...