Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tror inte det funkar men e inte helt säker.. du måste ha en 310mm skiva. det är jag säger på.. tror du har 320 nu.Nappe skrev:2267817Passar ett Beringer 4kolvs ok till en 525 -05 på en 640sm -02
har kollat på deras hemsida och ringt till ktm handlaren men inte fått nått vettigt svar
Där sitter ett sunkigt 2kolvs brembo ok på hojen nu
helt säkert? så dom byta inte den nedre delen av gaffeln då?acura skrev:2268514Jag vet det att det var 2003 som de bytte bromsok i och med att 660 SMC introducerades. Så oket passar på gaffeln i varje fall.
ja men det är en 03 eller senare.. e svart motor på 02 o tidigare.acura skrev:2268656Här är en bild på Busabergs 625:a med Beringer 6-kolvsok monterat.![]()
acura skrev:2268866Ja, det vet jag. Men vad är din poäng? SXC fick inte nya bromsar till -03 den fick ha samma som innan.
Edit: Här är en pre -02 med Beringer.![]()
Nappe skrev:2269167Många om,men,kanske och är inte helt säker![]()
I alla fall, killen som skall sälja det skickar ner det till mig så jag får provmontera
Så på måndag vet jag säkert om det passar eller inte![]()
Busaberg skrev:226935543mm eller 48mm gaffel spelar ingen roll.Okfästet är lika på alla WP med tvåkolvsok,dvs tidigare än -03 på motarden och alla modeller av SXC.Så oket kommer att passa bara du skaffar rätt bromsskiva också.
Ja,det är 310mm skiva till Beringer.Nappe skrev:2269369Har en 320 nu är det 310 som gäller för att det skall passa ???
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|