Bromsbelägg från Ebay?

Goldfren=Biltema i annan förpackning

Så 30$+frakt+tull+moms så blir det inte så värst mycket billigare än hos närmsta Biltemavaruhus.

Jag importerar en del produkter från USA och rent generellt skall det löna sig så skall det vara highendprodukter. Värstingbromspads är mycket billigare där....

Goldfren=Biltema i annan förpackning

Så 30$+frakt+tull+moms så blir det inte så värst mycket billigare än hos närmsta Biltemavaruhus.

Jag importerar en del produkter från USA och rent generellt skall det löna sig så skall det vara highendprodukter. Värstingbromspads är mycket billigare där....

Ok.. Har du något tips på vilka märken man skall kolla efter på ebay?

Behöver och behöver.. Vill ha bra bromsbelägg som funkar på bana och ibland på gata.

Åker du huvudsakligen bana som bandagspilot så skall du definitivt inte åka med goldfren utan välja racepads från någon av premiumtillverkarna.

Vill bara göra ett inlägg om biltemabeläggen.

Jag kommer inte köpa några biltema belägg, förra ägaren hade monterat nya biltema belägg ganska precis innan jag köpte den och när jag kom hem med hojen märkte jag att beläggen glappade i oken.
Det hela löstes med att jag köpte andra belägg av annat märkte och annan färg på beläggen (inte dom guldiga som biltema har).

Nu säger jag inte att alla biltemabelägg är så, men att man kan kolla det genom att mäta belägget på längden mot det gamla.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla