Broms/kopplings handtag till ZX9R -98

theailer

skänkes pengar, någon ??
Gick med
2 Feb 2007
Hoj
Blå Kawasaki ZX9-R -98
Är det ngn som vet vart man kan hitta ett par fräsiga handtag till en zx9-r -98a?
Hittade ett par från Pazzo men dom finns ju bara till -97 o 00-.
Störigt

zx9r 98-03 e väl samma hoj i princip annars får du söka på ebay finns massor av godis .:tummenupp

zx9r 98-03 e väl samma hoj i princip annars får du söka på ebay finns massor av godis .:tummenupp
OBS, varning för billiga piratbromsgrepp!

Jag köpte ett sånt. Det passade bra, var snyggt och billigt. Nackdelen var att det inte var helt identiskt med originalgreppet, vilket fick den lätt obehagliga effekten att det låste frambromsen... Totalt livsfarligt!

VARNING

OBS, varning för billiga piratbromsgrepp!

Jag köpte ett sånt. Det passade bra, var snyggt och billigt. Nackdelen var att det inte var helt identiskt med originalgreppet, vilket fick den lätt obehagliga effekten att det låste frambromsen... Totalt livsfarligt!

VARNING

Menar du att man tappade känslan eller var det bara annurlunda? Kan inte tänka mig att det toklåste frambromsen så snart man petade på det?:va

Dessutom så har jag precis beställt ett par ifrån Ebay, så hoppas mina inte beter sig så! Kollade för övrigt på Bikersneed.se och de kunde ta in dem till 98:or, men de hade 1½v leveranstid just nu, och vanligtvis 2-3v. Därför köpte jag ifrån Ebay, prismässigt tror jag de låg på ca 350kr, Ebay var något billigare.

MVH

/Leo

Back