Breath hose

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Kikade på ktminfo.com sidan efter lite nya delar bl.a nya slangar till förgasaren.
Ja, jag vet att jag kan handla på närmsta ok mack men kikade ändå.
Tog sedan numret och sökte hos både Lelles och Karlströms efter priser. Menar de på fullt allvar att ett "helt" komplett kit innehållande 2,7 m slang nåt clips och någon tunn hållare för slangarna ska relatera till ett pris på 736:- :gnissla :va

Breath Hose FCR-MX Keihin CPL
Artnr: 57331098000

köpte komplett kitt till husan för 60kr med klämmor och slangar. Kan inte stämma. :va Du kanske råkade få med bränslekranarna? :confused: De var nämligen rätt dyra. :gnissla

philsson skrev:
2605065 köpte komplett kitt till husan för 60kr med klämmor och slangar. Kan inte stämma. :va Du kanske råkade få med bränslekranarna? :confused: De var nämligen rätt dyra. :gnissla

Det låter ju rimligare :tummenupp De måste väl ändå ha skrivit fel. Kanske kostar runt 70:- då istället :va Soppakranen har ett eget art nr och finns inte med i detta "kit"
Inga andra förgasarrelaterade pinaler heller enl sprängskissen.
Är det lika förgasare på husan? Har du numret kvar i så fall?

Aphex skrev:
2605107 Det låter ju rimligare :tummenupp De måste väl ändå ha skrivit fel. Kanske kostar runt 70:- då istället :va Soppakranen har ett eget art nr och finns inte med i detta "kit"
Inga andra förgasarrelaterade pinaler heller enl sprängskissen.
Är det lika förgasare på husan? Har du numret kvar i så fall?
Jag vet inget om hur lika förgasarna är men jag kan tänka mig att det är samma slangar, sen om de är skurna i olika längder, kan ju hända att återförsäljaren har en lista och klipper till efter behov. 2 slangar var det, en lång och en som var en bit kortare samt 4 slangklämmor. Köpte även helt ny packningssats till förgasaren med alla gummin osv för runt 100 lappen och nya packningar till bensinkranarna för några enstaka kronor. Allt under 300kr det är jag rätt säker på.

philsson skrev:
2605333 Jag vet inget om hur lika förgasarna är men jag kan tänka mig att det är samma slangar, sen om de är skurna i olika längder, kan ju hända att återförsäljaren har en lista och klipper till efter behov. 2 slangar var det, en lång och en som var en bit kortare samt 4 slangklämmor. Köpte även helt ny packningssats till förgasaren med alla gummin osv för runt 100 lappen och nya packningar till bensinkranarna för några enstaka kronor. Allt under 300kr det är jag rätt säker på.

Ok! Enl skissen så är det 5 och samtliga är angivna i mm så det är ju plättlätt eg. Blev lite bitter på hutlösa priser så här på lördagskvällen bara :)

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back