Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Loader skrev:Gick brandman deltid däruppe och kan säga att det va fina veckor. Bra lärare som visste vad dom höll på med, fräscha grejer att jobba med, roliga lokaler att göra insatser i och maten var helt otrolig. Fint gym hade dom om du gillar att träna. Vi bodde bra men gymnasieeleverna hade inte samma standard som vi så det kan jag inte uttala mig om (vi var bara där i fem veckor). Pubkvällar varannan onsdag och att systemet i Kramfors har självplock hamnar också på plussidan.
Just nu finns det nog rätt mycket jobb om du kan tänka dig att flytta, vet dock inte hur det blir när dom första gymnasiekullarna kommer ut men du hamnar ju i sånna fall bland dom första så "det ordnar sig nog." Kolla hur det ligger till med personalsituationen på stationerna där du bor. Jag vet inte hur stor omsättningen är på brandmän dvs. om det kommer vara ett under eller överskott nu när dom har infört gymnasiekrav på heltidarna.
Lycka till!
blom skrev:det jag kan säga om det yrket är att man jobbar inte för att bli rik utan för att man tycker om det och det inte lite heller.. det är DÅLIGT betalt.
sant så sant.. och jag fattar inte att det kan vara så pissigt pröjsHeinrich skrev:Visst är det uselt betalt, men det finns ju gott om tid till kneg vid sidan om brandmansjobbet![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten