Brand new ungjävel på Youtube!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tror det här är den senaste ungjäveln jag ogillar.
Vad fan är det som är så speciellt med en 14-åring som kan spela piano? Är det hans särdeles mobbade frilla? :confused:

Observera alla autistiska barn i bakgrunden, de reagerar som man bör i dessa lägen: med avsky, förakt alt vanligt ointresse

[YOUTUBE-ID]MoeD1hdYDu8[/YOUTUBE-ID]

Bonusklipp i den "trevliga" talk-showen "Ellen" (ja, som mensskyddet)
Obs, det är i denna film man ser hur mobbad frilla han har.
[YOUTUBE-ID]ys2CPibzaU8[/YOUTUBE-ID]

Och hur gay är det inte att ha Lady Gaga som "number one inspiration"? :mad:

Och ska man rejta Ellen vs kärringen i kofta som bakar vs Opera, vad får man för resultat då?

Så många frågor, så många irriterande Youtube-klipp

Med den frillan borde han ha satsat på dragspel istället.

Fuck jou, dragspel har charm
Det har inte den där frillan :mad:

Jag har spelat dragspel en gång i tiden (4an-6an). Var någon gubbe på lektionerna rätt ofta som brukade hjälpa till. Jörgen Sundeqvist hette han. Då visste jag inte vem det var :hihi

ungenejucp....
för det första så kunde jag inte höra vad det var för låt även fast jag visste att det var den, sen när han började sjunga så blev jag så chockad så var tvungen att stänga av.
Han KAN ju fan inte mena allvar, vad tänker dom där epaungarna egentligen när dom gör sånt här?
Och varför tycker alla att han är så grym? Han har ju säkert terrat sina föräldrar med den där låten dygnet runt i x-antal timmar. Då kan väl fan vem som helst med taktkänsla lära sig spela en låt lite för snabbt och sjunga som ett miffo samtidigt?

Ang frillan så är han uppenbarligen en mamas boy och vill göra mamma glad, han sparar ju till samma frilla som henne.....

Fuck jou, dragspel har charm
Det har inte den där frillan :mad:

Jag har spelat dragspel en gång i tiden (4an-6an). Var någon gubbe på lektionerna rätt ofta som brukade hjälpa till. Jörgen Sundeqvist hette han. Då visste jag inte vem det var :hihi

Haha!! Vafan? Är du från också från Bjärtrå? :tungan

grejen är ju den att "folk" tycker han låster som lady gaga oså.
avundsjuka för att han e 13 o får ligga mer? :Dag fta

jag vet inte heller vad som är så superduper. :krama

Han ær væl dessutom inte speciellt bra på pianot :va Nej, ge ungen ett kok styrk och en timme hos frisøren så han blir som folk. Stryk ska han ha før att han gillar Lady Gaga :mad:

Talanglöst pubertetsarsel:mad:

Överlag är det väl ganska lågt att såga barn som utövar ett intresse? Den här killen sätter dessutom varenda ton han sjunger och spelar inte alls dåligt på pianot... Det roliga är att jag misstänker att ni som tycker att han är talanglös garanterat blir imponerade av kids som är duktiga på Guitar Hero...

Men, nej jag gillar inte musiken och det är ingenting jag skulle lyssna på. Men jag kan uppskatta skicklighet när jag ser det

Överlag är det väl ganska lågt att såga barn som utövar ett intresse? Den här killen sätter dessutom varenda ton han sjunger och spelar inte alls dåligt på pianot... Det roliga är att jag misstänker att ni som tycker att han är talanglös garanterat blir imponerade av kids som är duktiga på Guitar Hero...

Men, nej jag gillar inte musiken och det är ingenting jag skulle lyssna på. Men jag kan uppskatta skicklighet när jag ser det

Jag hatar dig för att du har rätt! :D

Jag förstår inte exakt meningen med program som dessa. Av vilken anledning ska man titta på dem?
Efter att ha sett Ellen Degenerate-klippet så lämnas jag med en känsla av åtta minuters vakum. Det måste röra sig om något slags förfallet tidsdödarkoncept antar jag, eftersom inte en sekund innehöll något av värde. Frågan kvarstår dock; varför?
Seriöst, jag fattar inte. Jag har inte haft TV under någon tid av mitt vuxna liv. Förklara gärna, annars kommer jag utgå ifrån ovanstående.

Jag förstår inte exakt meningen med program som dessa. Av vilken anledning ska man titta på dem?
Efter att ha sett Ellen Degenerate-klippet så lämnas jag med en känsla av åtta minuters vakum. Det måste röra sig om något slags förfallet tidsdödarkoncept antar jag, eftersom inte en sekund innehöll något av värde. Frågan kvarstår dock; varför?
Seriöst, jag fattar inte. Jag har inte haft TV under någon tid av mitt vuxna liv. Förklara gärna, annars kommer jag utgå ifrån ovanstående.

Det är för att man inte ska behöva känna att man missat något om man tillbringar en resa i ljusets hastighet en stund så det passerar sisådär 50år här på jorden.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park