Bra verkstad Stockholm förssäkringsärende Suzuki GSX-R 750?

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Tjena!

Min hoj är sabbad, behöver byta tändlås, styrkrona, styrlager o lite sånt på försäkring och jag tar tacksamt emot tips på verkstad som tillhandahåller sådant (GSX-R 750, förs.bolag Folksam).

Jag ser helst att verkstaden är inom 2 mil från city och gärna på södra sidan, tex ut mot Farsta eller ut mot huddinge eller nåt. Hade ju guldkillen Tommy på Pro Street Tullinge, men som tyvärr inte är verksam där längre.

Se så, kom med tips och erfarenheter nu :)

Jag gör en "zatzy bump", gick ju inte ens o läsa eller posta på 2h igår...

Sorry, men Suzuki så känner jag bara till Din MC i Rotebro, inte söder om stan men passar i alla fall in på 2mil från City. :)

Var precis som du jäkligt nöjd med Tommy på Pro Street efter jobbet han gjorde med min crashade KTM. Tänkte att nu har jag hittat en bra Mc meck man kan bli stammis hos. Fast när jag ringde Pro-Street senast och fick höra att dom lagt ner så rekomenderade dom McSkadecenter och är nöjd med dom också (har dock endast gjort mindre grejer där).

Tack för förslag, jag har tydligen rätt fria händer med o välja en verkstad, behöver inte vara en suzukicertifierad verkstad och det är rätt generella grejer som ska fixas på hojen så som tändlås o styrkrona så det borde alla mc mek klara, så länge Folksam godkänner verkstan bara.

Jag känner till rätt många verkstäder, men jag är mest ute efter att höra personliga erfarenheter från olika ställen, man vill ju bli nöjd med det arbete som utförs. Så om nån har nåt eller håller med om nåt ställe som redan nämnts så skriv gärna en rad :)

För intresseklubben så vart det mcSkadecenter efter att ha talat i telefon med 5-6 verkstäder och denna kändes bäst. (vägde även in rekommendationer från sporthojs expertpanel så klart :D)

Vill bara säga att jag är jäkligt nöjd med grabbarna på MC skadecenter efter hur dom tog hand om min hoj. Dom gjorde minst sagt det där lilla extra. Jag är kanon nöjd.

Har servat på skadecenter också och dom verkar bra (var helt fullproppat med hojar hos dom när jag var där så antar att dom har bra rykte)

Blir nog service där igen snart :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back