Bra slipon till Husaberg?

Faeldt

We are 138
Gick med
26 Feb 2008
Hoj
Honda CBR1000RR -08 -SÅLD, Husaberg FS 650 -07 -SÅLD, Honda CB250N-81, Yamaha FZR1000-94
Ja som ämnet lyder så funderar jag på att skaffa ett slipon till min Husa 650.
Någon som har ett eller haft till just denna hoj som förespråkar något speciellt fabrikat?

Övriga tips och synpunkter? bring it on:tummenupp

Länka gärna några bra hemsidor, webbshop etc:)

Jag har acra på min och är väldigt nöjd med det, sen vet jag inte hur mycket det gör på effekt mm men ljudet är riktigt gott.
Vet att många även kör med doma, viper och hgs. websidor vet jag inte men det kan väl inte vara så svårt o hitta om du söker lite, lycka till:tummenupp

Last edited:
Jag har acra på min och är väldigt nöjd med det, sen vet jag inte hur mycket det gör på effekt mm men ljudet är riktigt gott.
Vet att många även kör med doma, viper och hgs. websidor vet jag inte men det kan väl inte vara så svårt o hitta om du söker lite, lycka till:tummenupp

Okey, är det några speciella åtgärder som behöver uppfyllas efter man har fläskat på slipon eller är det bara å gasa? nä effekten den finns ju redan enligt mig :näsblod så det är väl till en viss del det goda ljudet man vill åt. Okey jo jag ska söka lite mer, sidor hittar man alltid, tänkte mer om någon annan hade beställt ifrån någon bra sida som kunde rekommenderas!

Okey, är det några speciella åtgärder som behöver uppfyllas efter man har fläskat på slipon eller är det bara å gasa? nä effekten den finns ju redan enligt mig :näsblod så det är väl till en viss del det goda ljudet man vill åt. Okey jo jag ska söka lite mer, sidor hittar man alltid, tänkte mer om någon annan hade beställt ifrån någon bra sida som kunde rekommenderas!

Du måste byta munstycken i fuggen för att den ska gå bra, oftast vet försäljaren vad det ska vara.
Det är inte svårt att byta detta själv.
Kolla med karlströms motor, dom kan nog hjälpa dig.
Annas finns det ett slipon på blocket.

http://www.blocket.se/gavleborg/Akrapovic_slipon_Husaberg_05_08_23065674.htm?ca=5&w=1

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back