Bra pris på Öhlins styrdämpare?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
På jakt efter en Öhlins styrdämpare till R1-04.a
"Billigaste" pris jag hittat är 3100 kr,hos vanlig mc handlare så kanske inte det billigaste somsagt.
Någon som har tips,ideer på vart man inhandlar billigare här i landet?
:)

R1 racer skrev:
På jakt efter en Öhlins styrdämpare till R1-04.a
"Billigaste" pris jag hittat är 3100 kr,hos vanlig mc handlare så kanske inte det billigaste somsagt.
Någon som har tips,ideer på vart man inhandlar billigare här i landet?

Tycker det låter billigt. När jag letade till min Blade var 5,300:- det billigaste jag hittade. Köpte i US för 3,400:-

*

loser skrev:
Tycker det låter billigt. När jag letade till min Blade var 5,300:- det billigaste jag hittade. Köpte i US för 3,400:-
Jo låter billigt men där är inga extra grejor som fäste osv som behövs,kanske där av priset på bara dämparen,borde finnas nånstans att få tag i billigare tycker man.
Vet inte hur det ser ut på din Blade men förmodar att man behöver extra fästen vid montering av styrdämparen.
Likadant på äldre R1:or behövs fäst anordning.

R1 racer skrev:
Jo låter billigt men där är inga extra grejor som fäste osv som behövs,kanske där av priset på bara dämparen,borde finnas nånstans att få tag i billigare tycker man.
Vet inte hur det ser ut på din Blade men förmodar att man behöver extra fästen vid montering av styrdämparen.
Likadant på äldre R1:or behövs fäst anordning.

Det var ink monteringskit.

Vi har bytt olja i våra dämpare på Rettorna (04&05) till mer trögflytande olja. Blev riktigt bra! :tummenupp

*/ ?>
Back