Bra poker-site?

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Att det inte går att söka i offtopic... Vad rekommenderas om man vill spela om småpengar? Tänkte mig nån av de vanliga: LadBrokes, Expect, Unibet osv. Det jag menar är mest vad som känns bra vad gäller lättanvänt, bra design osv.

Nicke skrev:
Att det inte går att söka i offtopic... Vad rekommenderas om man vill spela om småpengar? Tänkte mig nån av de vanliga: LadBrokes, Expect, Unibet osv. Det jag menar är mest vad som känns bra vad gäller lättanvänt, bra design osv.

Jag gillar ladbrokes. Spelar även på multipoker.com.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=60776
kolla även http://www.pokerforum.nu

Jag spelar på expekt, spelade tidigare på partypoker. Lättanvänt, lite dåliga sökfunktioner för att hitta bord men det funkar.

Tänk på att du får bra bonus när du reggar ett nytt konto så släng in maxbeloppet även om du inte tänkt spela för det (ex expekt ger 25% upp till $200 = $50 i bonus). Expekt har mikrolimit åtminstone ner till $0.10/0.20 fixed limit, kanske ännu lägre?

24h, Ladbrokes och Expekt har jag reggat konto på. Spelar till 95% av tiden på Expekt. Har stort utbud av olika speltyper, det mesta förutom Sökö och mörkpoker samt, som Stavgren nämnt, har bra med olika spelnivåer vilket inkluderar mycket låga micro limits. Bra för dem som nyss börjat och vill känna på det utan att riskera för mycket pengar.

Stort tack för tipsen gubbar!

Köksbordet är en bra "poker-site" annars. Tog hem en pott på 562 spänn där igår ;)

Nicke skrev:

www.nordicbet.com
De har gratis turneringar varje dag som är kul att spela...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman