Bra grekisk eller italiensk restaurang, Sthlm?

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
Hojlös
Tja!

Letar efter en bra italiensk- eller grekiskinriktad restaurang i Stockholm, helst på Kungsholmen eller i Vasastan. Humana priser önskas också, typ en höjd på 300 kr/varmrätt..

Hjälp en utböling! :rolleyes:
Tack.

Lilla Capri kanske? Korsningen Hantverkargatan/Polhemsgatan. Nu är det visserligen länge sedan jag åt där. Men det var riktigt bra mat till humana priser.

Annars finns Restaurang Agaton i gamla stan. Gudomlig fiskgryta!

Grymt! Tack för alla tips, hittills! Får sätta mig och gå igenom de ni nämnt, o se vad som passar bäst, men onekligen ser de flesta bra ut. Är lite sent ute dock så får se var man kan få sig ett bord också.

Men fortsätt ös på ni som har tips att dela med er av, uppskattas! :tummenupp

Last edited:
Nu har jag inte vairt på Döden i Grytan på ett tag, men stället impade inte. Totalt ocharmigt och kändes mer som lunchrestaurang.

Skulle hellre vilja pusha för Haga Deli på Hagagatan inte långt från Döden i Grytan.
Det är en genuint mysig liten restaurang som serverar enkla men riktigt goda italienska rätter till ok pris.

Last edited:
Nu har jag inte vairt på Döden i Grytan på ett tag, men stället impade inte. Totalt ocharmigt och kändes mer som lunchrestaurang.

Skulle hellre vilja pusha för Haga Deli på Hagagatan inte långt från Döden i Grytan.
Det är en genuint mysig liten restaurang som serverar enkla men riktigt goda italienska rätter till ok pris.

Har bara ätit där en gång och det var flera år sen, kul att de fortfarande håller måttet!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti