Bra datorbutik i Sthlm?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag ska köpa bärbar dator vill klämma på olika modell båda pc och Mac. Finns det någon lämplig butik? Undviker gärna siba och liknande.

Webhallen är väl en av få med vettiga priser och vettiga säljare som man kan prata med över disk så att säga.

Sveavägen 39? Både Mac och pc? Mest pc. Mac vet man ju hur de ser ut.

och vägg i vägg ligger inlife som kränger Mac. Men Webhallen är ju ingen riktig klämbutik.

Vart klämmer man då?

Last edited:
och vägg i vägg ligger inlife som kränger Mac. Men Webhallen är ju ingen riktig klämbutik.
Nej, då är nog Siba/El-giganten/OnOff/mfl bättre, men ska man ställa någon som helst fråga så är ju Webhallen överlägsen!

Edit: ComputerCity brukar ju ha en del att klämma på också!

Sveavägen 39? Både Mac och pc? Mest pc. Mac vet man ju hur de ser ut.
Adressen kan nog stämma ganska så bra ja, finns även ute i Sollentuna nånstans. Klart lättare att ta sig dit med bil ska väl tilläggas. Olika företags Mac-utbud är jag tyvärr lite dålig på :(

Last edited:
Skulle nog säga mediamarkt om du ska klämma bara.. De har ju ett ganska digert utbud av både pc och mac.. Om säljarna faktiskt kan nått har jag ingen aning om men klämma går ju :)

ComputerCity hade stängt pga strömavbrott, så där frös man för ingenting. OnOff sveavägen hade skrattretande utbud och jag såg knappt ens en säljare. Webhallen hade nada. Mycket slitage på fötterna för så lite.

ComputerCity hade stängt pga strömavbrott, så där frös man för ingenting. OnOff sveavägen hade skrattretande utbud och jag såg knappt ens en säljare. Webhallen hade nada. Mycket slitage på fötterna för så lite.

Som sagt, mediamarkt har mycket framme, även om man inte får klämma på de kvinnliga säljarna :D

Klämma känns väl Mediamarkt i Kungens kurva bäst. De har både PC och Mac.

Möjligt att utbudet är helt annorlunda i stockholmo,
här i norrpan har de kasst utbud på PC-lappisar.

Många, men många av de sämre..

Inte I Stockholm. Men "allt" finns på samma ställe iaf.
Men i Sicka har du: Elgiganten MegaStore med många datorer framme, både PC och Mac. Finns Siba och OnOff, dock inte lika många datorer. Sen finns det även Sony Center med hela deras sortiment.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back