Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Webhallen är väl en av få med vettiga priser och vettiga säljare som man kan prata med över disk så att säga.
Webhallen är väl en av få med vettiga priser och vettiga säljare som man kan prata med över disk så att säga.
och vägg i vägg ligger inlife som kränger Mac. Men Webhallen är ju ingen riktig klämbutik.
Nej, då är nog Siba/El-giganten/OnOff/mfl bättre, men ska man ställa någon som helst fråga så är ju Webhallen överlägsen!och vägg i vägg ligger inlife som kränger Mac. Men Webhallen är ju ingen riktig klämbutik.
Adressen kan nog stämma ganska så bra ja, finns även ute i Sollentuna nånstans. Klart lättare att ta sig dit med bil ska väl tilläggas. Olika företags Mac-utbud är jag tyvärr lite dålig påSveavägen 39? Både Mac och pc? Mest pc. Mac vet man ju hur de ser ut.
Om säljarna faktiskt kan nått har jag ingen aning om men klämma går ju![]()
Har de kvinnliga säljare?
ComputerCity hade stängt pga strömavbrott, så där frös man för ingenting. OnOff sveavägen hade skrattretande utbud och jag såg knappt ens en säljare. Webhallen hade nada. Mycket slitage på fötterna för så lite.
Utan bara på dom manliga?Som sagt, mediamarkt har mycket framme, även om man inte får klämma på de kvinnliga säljarna![]()
Klämma känns väl Mediamarkt i Kungens kurva bäst. De har både PC och Mac.
Möjligt att utbudet är helt annorlunda i stockholmo,
här i norrpan har de kasst utbud på PC-lappisar.
Många, men många av de sämre..
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |