Bra beg sidor till KTM

<Anton>

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM
Vad har ni för guldgruvor när ni letar delar till era ktm?
Jag letar på ebay.de/co.uk/com/at.
Men jag skulle gärna vilja veta fler ställen. Letar specifikt efter en supermotard bakfälg.

//Anton

Jag hittar det mesta på ebay.de tyvärr men jag tror någon hade en adress till en
tysk affär som har beg KTM delar men kommer inte ihåg vilken!

lånar tråden lite, är det lönt att importera en cross från tyskland, tänker mest på att man slipper strulet med att regga i sverige och sånt :va blir det svårare med försäkringar eller går det helt enkelt som samma modell som i sverige?

Mr R skrev:
2521400 Fusk, själv vann jag en auktion på en sving förra veckan :tummenupp

Dock förstog jag inte mycket lite chansning, men jag tryckte väl på rätt knapp :D
He he jag vann en auktion ang ett helsystem till min KTM, 3200:- inkl frakt hamnade det. Den kommer vilken dag som helst! :)

Nickeluring skrev:
2522478 Kalas! Vad blev det för system?

Nja inget speciellt, det liknar det som Sebring har som främre rör "holeshot". Ser nästan likadant som orig fast innerdiametern är större, dämparen är nåt som heter higashi. Får se hur jag gör om jag ska sälja orig däm,paren eller den andra dämparen! Efter det borde motorn kunna andas lite mera!

<Anton> skrev:
2477027 Vad har ni för guldgruvor när ni letar delar till era ktm?
Jag letar på ebay.de/co.uk/com/at.
Men jag skulle gärna vilja veta fler ställen. Letar specifikt efter en supermotard bakfälg.

//Anton
Bakfälg eller komplett hjul?Jag har ett nytt hjul,(provkört några mil),till Husaberg 650 -06.
4,25x17",silverfärgad fälgbana.Kan tänka mig att sälja hela hjulet eller bara fälgbana pga byte till 5".

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back