Bra affär med MC-tillbehör?

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
CBR600F4
Tjenis.
Dags för vinterservice... kan ni ge några bra tips vart det finns en bra och helst billig affär där jag kan köpa motorolja samt ett drivpaket till min moppe?

I och omkring Örebro såklart.

Tack på förhand.

Fred ut.

carlbarks motor i kumla, sverigen kanske bästa mc butik, jag har för övrigt en aprilia sxv 550 2007 till salu om du skulle komma på bättre tankar:tummenupp

:D Fan vad ni försöker få mig att köpa en Aprillia! Är de så dåliga eller? :D

Skämt åsido, tack för tipsen... ös på med mera... speciellt om butiker i Örebro, men det kanske är snålt med dem?

nja du har ju honda oxå eller rättare sagt både mc-cervice och mc-centralen, sen har vi tilldhals (stavning), och marin & fritid, men som sagt va ska du ha creme dela creme så får du åka till kumla, har alltid varit kund där och köpt allt från utrustning till bikar och har aldrig varit missnöjd:)

Ska du köpa billigt är det Billy i Askersund du ska prata med, dock är detta en hemmapulare så ibland är han svår att få tag på och han kan ha mycket att göra...

Vill du åka till en riktig affär är det som blom säger, Carlbarks är nämligen traktens bästa mc-affär. Har varit kund där sedan moppetiden och köpt både en hoj och mycket av min utrustning där, det har aldrig varit några problem.

:D Fan vad ni försöker få mig att köpa en Aprillia! Är de så dåliga eller? :D

Ja, så dålig är den.:D Nejdå, allvarligt talat så är det en fin hoj, både vad gäller utseende och prestanda, kvaliteten har jag inte full koll på mer än att de som kör den varken har mer eller mindre problem än oss andra.

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...