Bröllop på Lelle-träffen 2008

Mogge70

Rapido MCK
Gick med
12 Jul 2003
Hoj
Honda VTR1000F 2003
Jag och min sambo kommer att gifta oss och döpa vår son Leo på Lelle-träffen lördagen den 14 juni kl. 15:00.

Det kommer vara en hojkortege från Kneippbyn till Visby domkyrka och jag hoppas att det är många här på forumet som kommer och är med.

Hoppas på en FET kortege till och från kyrkan. :tummenupp

Kul ide, vilket minne. :tummenupp

Kommer inte till Gotland i år men jag hoppas ni får ett bröllop som heter duga. :yoparty

Jag hoppas att det blir något riktigt kul och fint att se tillbaka på sen.

Synd att du inte åker över i år.

Så trevligt! Lite annorlunda men häftigt påhitt!. Antar att ni firar bröllopsnatten i tält på campingen? :D

Grattis!!!

Vi är ett gäng från Skitfrän MC som ska till Lelles. Ska givetvis fråga övriga om vi kan medverka!

Det första ordet som slog mig var tragik då jag tänkte mig nån inhyrd prelle som står på en gräsmatta bland ölburkar och tält och desperat försöker göra sig hörd. I bakgrunden hör man nån burn blandat med nån gaphals som efter att ha fått en arg blick av en bestman hivar iväg en ölburk, olyckligt nog får bruden ta smällen som hejdlöst faller till marken. Tumult uppstår, brudgummen blir lemläst av huliganerna på hojar och denna dag som var tänkt att bli något av det finaste i livet slutar istället i ren misär!

Sen såg jag att du skrev att vigseln skulle ske i en kyrka så troligtvis går saker och ting smärtfritt, lycka till och grattis. :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!