Skulle ut och köra den första repan idag, satte dit batteriet som stått på laddning. Innan jag skruvade fast sadeln så vred jag på tänningen och kollade att jag hade ström, bränslepumpen surrade en stund och allt verkade vara ok.
Men det lucktade lite bensin, tyckte det verkade lite konstigt, men såg inget läckage. Rullade ut hojen ur garaget och startade, den startade och gick som vanligt.
Skulle precis kliva på och åka, när jag såg några färska droppar på backen under hojen, hmm det var bensin.....
Den vänstra motorkåpan var fuktig av bensin och slangarna blanka av samma skit... FAAAAAAAANNNN också, rullade ned hojen i garaget.. Har inte orkat kolla på eländet ännu, men tänkte göra ett försök imorgon...
Någon som haft liknande problem ?,antar att någon slang är kass.. Tipps på vilken slang det skulle kunna vara som tackat för sig ??
mvh
m@trix^
Men det lucktade lite bensin, tyckte det verkade lite konstigt, men såg inget läckage. Rullade ut hojen ur garaget och startade, den startade och gick som vanligt.
Skulle precis kliva på och åka, när jag såg några färska droppar på backen under hojen, hmm det var bensin.....
Någon som haft liknande problem ?,antar att någon slang är kass.. Tipps på vilken slang det skulle kunna vara som tackat för sig ??
mvh
m@trix^