BoTT-hets før Falken 1. aug

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Rune "vasa " - er overtrent, overtent og bommer fullstendig på hvilken bane vi skal kjøre, og sitter på anderstorp som et spørsmålstegn
"Custe" - er så opptatt av hva alle andre har gjort i sommer at han glemmer å stille til start
Martin - glemmer et av sine 312 felgsett og er dermed upsyka før kval
Mr. Lind - ser noe han ikke har sett før på Skrea-strand, og pga ekstrem-boner får han ikke på seg skinndressen
"Lasen" - glemmer å montere årets 42 kløtsj, og får aldri i gang Ducce-helvete
"Tosse" - prøver å drikke like mye øl som oss nordmenn og ingen ser noe mer til ham før vi er ferdigpakka på lørdag
"Greven" - Har så mye nye kitparts at han aldri får sammen sykkelen
Dick - får ikke starte for at 999´en rett og slett ser for jævlig ut
Scary - glemmer å bli nervøs, og glemmer derfor å kjøre
Dr. Kaiser - tar for en gangs skyld en av sine egne tabletter og våkner først den 18 aug
Dag - tror fortsatt at aquavit er "livets vann" og kjører sitt først regnpass noensinne
Herholtz - gjør comeback med en 999rscorsesuperlimitideditiondeluxe, med ca 399,5 hk
Mikkel - trodde faktisk at Triumph var 2-sylindra
Børje - Nå jævlar - igjen
Og jeg vinner hele dritten:yoparty

Last edited:
:tummenupp :D

Geir Har glömt skruva dit bakhjulsmuttern IGEN, och har båten full med gammeldansk IGEN, och har skruvat för mycket på gaffeln IGEN, men han vinner ändå pga ovan.

Som sagt "NU JÄVLAR" Har blandat till lite super soppa för falken så se er stekta hela högen.

Bifogat

• Gammelman.jpg
    Gammelman.jpg
    11.6 KB · Visningar: 830
Ska den drickas eller tankas i VärstingDuccen :va

Då den består av en del Statoil och 8 delar Shell samt en del sepåfanvätska (Gjord på gamla boxhandskar samt gamla kondomer) så nog skall det i hojen alltid.:hihi

ha ha ha

du e för gooooo Geir :tummenupp skall göra mitt bästa o hojen skall lättas inatt med 4,5 kilo:tummenupp men får nog inte min styrdämpare till racet o kommer skylla på det sen:mad::krama

Hva f... skal man med styredemper, min funker heller ikke:tummenupp

Du slipper ikke utpå banen uten skinndress - blir kun speedo, solstol og paraplydrinker på Tjuren denne gangen:tuttar

Inga problem utan dress, det är ju mig som man gör ställ av :D

men fixa lite paraplydrinkar å brudar så kan jag tänka mig missa starten :brinnerup

btw har jag en hemlig taktik för falken :arsele

men fixa lite paraplydrinkar å brudar så kan jag tänka mig missa starten :brinnerup

Hæææ?? skal jeg skaffe damene på din hjemmebane:confused: Skjerping unge Lind, jeg står for øl, norske dollar og alderserfaring, DU står for damer, party og pågangsmot:tuttar Hemmelig taktikk - I LIKE - håper det innebærer ubegrensa mengde vold:tummenupp

Last edited:
Jag tar med min depåpersonal i blå skinställ. :D

Bifogat

• IMG_0048.jpg
    IMG_0048.jpg
    36.1 KB · Visningar: 264
som vanligt

:mad:som vanligt har man mekkat 3 timmar utan att komma ngn vart:mad: skall montera en luftburk o enligt leverantören var där bilder o att det tar max 1 timme....men där e hål kvar o vissa sitter fel osv osv o får lämna iväg det på måndag :tummenupp allt sig likt alltså :tuttar

vad ska du i tältet å göra.. brudarna är ju i skåpet i min buss :tuttar

Aj fan glömde att du skulle ha speedos (svårt att motstå en brunstig tjur i speedos), jaja jag får väll satsa på racet istället :) .

Har ikke du eget telt:confused::confused::confused::confused:

Jo, va då vill du ha plats :tuttar :fyllisar

:mad:som vanligt har man mekkat 3 timmar utan att komma ngn vart:mad: skall montera en luftburk o enligt leverantören var där bilder o att det tar max 1 timme....men där e hål kvar o vissa sitter fel osv osv o får lämna iväg det på måndag :tummenupp allt sig likt alltså :tuttar

Låter ungefär som det brukar se ut i mitt garage :D . Va fasen har du råd att lämna bort, är det alla jobben du har som gör dig så rik :tungan

Last edited:
Låter ungefär som det brukar se ut i mitt garage :D . Va fasen har du råd att lämna bort, är det alla jobben du har som gör dig så rik :tungan[/QUOTE]

rik o rik, jobbar man i snitt 28-29 dar i månaden så vore det själva den om man inte har en slant över sen kan man ju belåna sitt hus mer osså :tummenupp

vad ska du i tältet å göra.. brudarna är ju i skåpet i min buss :tuttar

Nå snakker vi, har du medbragt eller skaffer du lokalt:)

Ehhh, er det ikke du som kjøpte Hnodasakkiaha for å unngå all skruingen man måtte med Duc:confused::va

Fasen, jag får nog skaffa ett hus :D .
Hoppas det löser sig med luftburken, jag tror du blir vass på falken.

Ikke skaffer du damer med bodypaint, ikke kan du skru, ikke har du hus - da er det din jobb å skaffe Gammeldansk til Falken:yoparty Og jo vi har telt, faktisk flere - man er da norsk:arsele

Last edited:
Back