Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:2687646kämmer att fler eprsolner iknkluseive mig kommer att behöba denna tgråden imorgon, så fyll på emd era bäetsa tips för att bota den stora snurran![]()
det snurrade för mycket för att jag skulle vilja stanna kvarJonte VSB R-T skrev:2687748Ähh det här tar vi imorgon när jag vaknar. Nyss hemkommen från nyårsfest. Om ni slutar gå hem så tidigt blir det nog bättre. Kjam!
Glocalnet skrev:2687746Fan.. detta låter nog extremt.. men det är 100% sant.. jag vaknade nu sen igår.. de senaste ja kommer ihåg va att klockan va 5 o ja svepte massa öl o jägermeister.. sen nu vaknade ja hemma, o alla mina grejer.. mobil o allt.. KLÄDER är borta.. vad i helvete? Har ja gått hem naken?
FreddaAbborre skrev:2687832Du är låg.
Antagligen gick du hem i enbart kallingar. Dessa postade du till din 83 åriga granne. Fråga där så hittar du dem. Sen är det bara att följa spåren mot jägern.
Ja... det är sånt som stora bebisar brukar göraGlocalnet skrev:2687857Nae.. ja klädde av mig i lägenheten där vi var, jag spottade på borden o på golvet, va asdryg mot alla o sen spyddde ja ner mig.. + att ja pissade ner golvet.. sen vart ja hämtad..
Glocalnet skrev:2687857Nae.. ja klädde av mig i lägenheten där vi var, jag spottade på borden o på golvet, va asdryg mot alla o sen spyddde ja ner mig.. + att ja pissade ner golvet.. sen vart ja hämtad..
Glocalnet skrev:2687857Nae.. ja klädde av mig i lägenheten där vi var, jag spottade på borden o på golvet, va asdryg mot alla o sen spyddde ja ner mig.. + att ja pissade ner golvet.. sen vart ja hämtad..
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|