Bos Slipon?

yellowdevil

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSXR 600 01
Hejsan alla. Så här i stundande hojjtider kikade jag in på den lokala mc-handlaren igår och fick se ett bos-slipon på en undangömd hylla. Frågade mig för lite och det visade sig vara ett visningsex, dock ej monterat eller så, alltså helt nytt med kartong osv. Prislappen som satt på låg på 4995. Eftersom jag känner igen grabbarna där kunde dom sälja detta singel-ex för 1900:- tyckte det lät som ett bra pris men är det något att ha? Personalen på butiken pysslar mest med HD och andra "glidare" så de visste inget om hur det skulle fungera, låta osv. Titanium-two hette modellen. Skall monteras på en Suzuki GSXR 600-01. Effekten bryr jag mig inte så mycket om, vill ha ett gött ljud! Tack på förhand MVH Rickard.

yellowdevil skrev:
Hejsan alla. Så här i stundande hojjtider kikade jag in på den lokala mc-handlaren igår och fick se ett bos-slipon på en undangömd hylla. Frågade mig för lite och det visade sig vara ett visningsex, dock ej monterat eller så, alltså helt nytt med kartong osv. Prislappen som satt på låg på 4995. Eftersom jag känner igen grabbarna där kunde dom sälja detta singel-ex för 1900:- tyckte det lät som ett bra pris men är det något att ha? Personalen på butiken pysslar mest med HD och andra "glidare" så de visste inget om hur det skulle fungera, låta osv. Titanium-two hette modellen. Skall monteras på en Suzuki GSXR 600-01. Effekten bryr jag mig inte så mycket om, vill ha ett gött ljud! Tack på förhand MVH Rickard.

Jag hade ett BOS på min Th och den lät inte mycket mer än org...men det kanske har blivit bättre på senare år.

björn

Håller med föregående talare.... alla BOS jag har hört låter som original. Kan dock vara värt och kolla om det sitter någon insats du kan ta ur eller så köper du dämparen och river ur den efter eget tycke...... kostar inte många kronor och du har ju alltid original kvar till besiktningen... :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT