Ässet76
Ny medlem
Jag letar efter ngn butik på Ebay eller så som säljer BOS Slip On till R1 08. Tycker att just deras modell ser riktigt clean ut på R1 07-08. Ngn som känner till en sådan butik? Har letat runt ett tag nu. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur har du letat? Tog knappt en minut
http://stores.ebay.de/Zietech_Auspu...62QQ_sidZ160943798QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322
Har du kollat TS Motor som sponsrar SH?
Jo, jag letade..men sökte i Asien och USA. Där verkade det inte finnas BOS, eller så har jag sökt fel. Är inte så hemma på Ebay ännu. Tänkte om man kunde hitta dem lite billigare.
Ja, jag mejlade honom igår för att se vad de skulle ha för ett set till min hoj.
Behöver man mappa om hojen bara för att man sätter på slip on? Hört att vissa bör man göra det på, andra behöver man inte.
Jag får ställa frågan i teknik och mekhörnan annars.
Jag mejlade även Bikeshop eftersom de är återförsäljare av BOS också, men de har ju inte fått så bra kritik ivf om man läser tråden om dem. De kanske är bättre nu dock.
Tror det var runt 6 lappar på TS. Hadde Bos på min R1000 och på min nuvarande och är rikigt nöjd. Du behöver inte Mappa..
Fick svar från både TS och Bikeshop.
TS: 6900 kr rostfritt.
Bikeshop: 8675 rostfritt och 10400 titan.
Lite skillnad i pris.
Gött att man inte behöver mappa om då!Kanske skall ta och beställa ett par av TS då, de är ju så läckra
Du vet inte leveranstiden på det? Kanske kan hämta det på plats i Skene så slipper man posten också
Är det lätt att ta bort DB-killern på dem?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |