Idag är det 89 år sedan Bolsjevikerna tog makten i Ryssland och därmed startade det som sedemera blev Sovjetunionen. Därför sörjer vi idag. För att visa vårt förakt för de stackare i vars vener blodet inte flyter blått och som fortfarande tror på kommunismen som politisk ideologi startar vi vårt elvaåriga korståg för att förinta kommunismen och omvända dess sympatisatörer till den rena läran - kapitalismen. Inga onödiga våldsamheter kommer att äga rum, om inte kommunisterna visar sig ovilliga att omvändas. För att visa att just du inte sympatiserar med kommunisterna bör du snarast springa ut till närmaste fackföreningskontor och bränna en röd flagga.
Det enda ni behöver göra för att stödja korståget är att skriva edert namn på nedanstående lista, vilket kan ses som en intresselista för att ta över världen. Tvenne namn förutom mitt är redan inskrivna, då jag vet att de stödjer denna kamp intill döden.
Krossa kommunismen, fram för kapitalismen!
1. McB
2. Freppa
3. valmers
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Det enda ni behöver göra för att stödja korståget är att skriva edert namn på nedanstående lista, vilket kan ses som en intresselista för att ta över världen. Tvenne namn förutom mitt är redan inskrivna, då jag vet att de stödjer denna kamp intill döden.
Krossa kommunismen, fram för kapitalismen!
1. McB
2. Freppa
3. valmers
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Last edited: