Bonniers trafik skola eller annat program ?!

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Tjena, är det någon som har nått trafik programm eller nånting liknanade på datorn, typ bonniers eller nått i den stilen, skulle vara tacksam om jag fick tanka det av nån :P ska beställa teori snart och så. Enda boken jag har är MC-boken tycker bara det står massa blajja i den, typ om klädsel osv ? :confused: , Ge mig tips tack! :rolleyes:

Lindahl skrev:
Tjena, är det någon som har nått trafik programm eller nånting liknanade på datorn, typ bonniers eller nått i den stilen, skulle vara tacksam om jag fick tanka det av nån :P ska beställa teori snart och så. Enda boken jag har är MC-boken tycker bara det står massa blajja i den, typ om klädsel osv ? :confused: , Ge mig tips tack! :rolleyes:

Är väl kanske ändå inte helt rätt ställe o snacka wares på...
Men i vilket fall, på DC finns det att tanka.

Lindahl skrev:
mm drar ner det nu...Hoppas att det ger lite resultat! :brinnerup

Japp, men mitt har jag fortfarande inte fått igång trots en del åtgärder... Får bara ett felmeddelande att jag har för lite färger :mad:

Bonniers suger kuk! Jag köpte ett från min körskola, typ str´s egna eller nåt, där fanns det riktiga frågor.....

Bonniers tar inte upp allt...Måste kompletteras med andra program samt med boken för att kunna lära sig allt..........

/Z

Jag klarade teoriprovet med 60 rätt av 65 tror jag det var efter att endast ha pluggat med Bonniers trafikskola.
Så nog går det om man bara e lite allmänbildad och använder sitt bonnförnuft

Esquina:
Felmedelandet du får beror nog på att du ej har korrekt font installerad

Borsiin skrev:
Esquina:

Va?? Korrekt font? Om jag inte borde haft det tycker jag programet borde fixat sånt skit åt mig eller? :huvet

Poffer skrev:
Stavas Warez uttals Wääääääääsch! :yoparty

Nej, där har du fel. Det uttalas olicensierad programvara / säkerhetskopierad programvara. :) :rolleyes:

Finns det inget MC-teori-program av nåt slag? :confused:

Lindahl skrev:
Där står iofs allt du behöver kunna. Kan du boken så kommer du klara provet.

Borsiin skrev:
Jag klarade teoriprovet med 60 rätt av 65 tror jag det var efter att endast ha pluggat med Bonniers trafikskola.
Så nog går det om man bara e lite allmänbildad och använder sitt bonnförnuft

Esquina:

Då hade du tur och fick inte så många specifika mc-frågor antar jag. Jag fick 63 på det provet men jag skulle aldrig ha fått så högt om jag inte kompletterat med mc-boken.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan