Bokad o klar SRW 24/6

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Plats bokad i röd grupp...:)

Sydskanes Emse
Nu racersnigel i röd grupp.

Mvh,

Du får gasa för mig oxå, kan inte nu på söndag och frågan är hur det blir söndagen därpå. Fan jag är ju i stockholm då :gnissla :rolleyes:

Gul kör jag i , tyckte det va bäst med tanke på ny hoj o ingen bankörning på 1 år

Du får gasa för mig oxå, kan inte nu på söndag och frågan är hur det blir söndagen därpå. Fan jag är ju i stockholm då :gnissla :rolleyes:

Två söndagar i rad...Nää ställ hojen på sturup, så e de bara till att flyga ner vid tre rycket så är du på SRW i god tid...:D

Nu e de race missilen eller lill-missilen :tungan

He he he...:tummenupp
Hade du tänkt köra baklänges då eller...:mad:
Ses på söndag.
/J

Sydskanes Emse
Nu racersnigel i röd grupp.

Mvh,

Bokad! Får vi se om puffarn överlever knutstorp imorgon. Bytade luffiltret som var alldeles för gammalt men vettetusan om det hjälper.
Om inte annat lägger jag en ny rökridå ut ur svängarna. Allt för showens skull :tummenupp

Hade tänkte fixa med växelnpinnen så jag växlar "baklänges" men hojen ska väl gå framåt ändå :va :näsblod

Bara för det kommer du att gå omkull när du tror att 4:an ligger i...och det i själva verket är 2:an....:pannkyss

RR_06 har ju lovat att fotta mig! måste ha rejsbild på min hemsida. :D:D

Äntligen lite nytänkande från våra kära fotografer kanske. Plåtning på ngn som ser ut att övningsköra på konbanan:tungan Ngt nytt iaf. Ja, jag tycker om dig ändå Johhnyboj :pannkyss

Bokad! Får vi se om puffarn överlever knutstorp imorgon. Bytade luffiltret som var alldeles för gammalt men vettetusan om det hjälper.
Om inte annat lägger jag en ny rökridå ut ur svängarna. Allt för showens skull :tummenupp
Det ser ut som en flyguppvisning. Synd bara det luktar apa bakom dig... :D

Det ser ut som en flyguppvisning. Synd bara det luktar apa bakom dig... :D

Det var inte hojen som lukta,, :yoparty
Mitt nya roadracing tricks får motståndarna av banan.

Anders på verkstan förstod inget av mitt problem, sa åt mig köra så det ryker (höhö) på knustorp så ser vi om det är olja eller vatten som saknas i slutet av dan. Byta kolvringar eller toppackning är lite väl tidigt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman