Bogesund 24/8

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
monark
Var det nån härifrån som körde bogesund ikväll med en blåvit 954 med en ful (Dun?)jacka och turkosa mjukisbyxor...???
Ville bara säga att du suger!!! :finger

Fanskapet sneddade in framför mig och tvärnitade innan första kurvan så jag va nära att behöva gå ner i diket... sen agerade han bromskloss i ett par kurvor innan jag smet om...

Lägg stålarna på ordentliga kläder och lär dig köra, ser inge tufft ut att bränna järnet på rakan och sedan rulla i 10 genom kurvan vettu...

pansarvagnen skrev:
2406975 Var det nån härifrån som körde bogesund ikväll med en blåvit 954 med en ful (Dun?)jacka och turkosa mjukisbyxor...???

Fanskapet sneddade in framför mig och tvärnitade innan första kurvan så jag va nära att behöva gå ner i diket... sen agerade han bromskloss i ett par kurvor innan jag smet om...

Lägg stålarna på ordentliga kläder och lär dig köra, ser inge tufft ut att bränna järnet på rakan och sedan rulla i 10 genom kurvan vettu...
Han lyckades på nåt sätt komma om dig, var inte det starkt gjort?:D

pansarvagnen skrev:
2406975 Var det nån härifrån som körde bogesund ikväll med en blåvit 954 med en ful (Dun?)jacka och turkosa mjukisbyxor...???

Att du inte stannade honom och ventilerade dina känslor på plats när du ändå kom förbi honom?

Du skulle sparkat ner han i diket och kastat sand i ögonen på honom för att sedan fråga om han kände sig tuff!

Jag körde Bogesund idag. Men jag hade jeans och inte mjukisbyxor, inte heller körde jag långsamt. Jag körde tokigt fort med en chey som passagerare.
Men fick jag nått för det då? :mad:
Helt wasted time om nån frågar mig.

turkosa mjukisbyxor?

fallet lär ju vara rätt lätt-löst, hur många kan igentligen äga ett par sådana ?

Victor skrev:
2407322 Jag körde Bogesund idag. Men jag hade jeans och inte mjukisbyxor, inte heller körde jag långsamt. Jag körde tokigt fort med en chey som passagerare.
Men fick jag nått för det då? :mad:
Helt wasted time om nån frågar mig.
Vad tror du om att försöka få till det innan du skrämmer livet ur henne med hojen? :va :D

Hmm... Saknar ordentlig skyddsutrustning, kör som en kratta och har dessutom dålig klädsmak... Din lokale heltidsmissbrukare som knyckt sig en hoj och är ute på en liten joyride?

Last edited:
Esquire skrev:
2407588 Hmm... Saknar ordentlig skyddsutrustning, kör som en kratta och har dessutom dålig klädsmak... Din lokale heltidsmissbrukare som knyckt sig en hoj och är ute på en liten joyride?

Nu är du bara fördomsfull! :mad:

Hoztic skrev:
2407436 Vad tror du om att försöka få till det innan du skrämmer livet ur henne med hojen? :va :D
Äh, det var kört ändå. Jag blir alltid utnyttjad och blåst på konfekten.
Dessutom kör jag så omsorgsfullt att jag skaffat mig massor med polare som vinkar till mig längs vägkanten.

Var på Bogesund för ett par veckor sen då jag höll på att fronta med en bil som skulle köra om en annan bil mitt i en kurva. Det gick inte speciellt fort för min del då jag hade frugan bakpå, men det får en ju att tänka på om man bör åka där överhuvudtaget som folk kör där.....

Incredible skrev:
2407971 Var på Bogesund för ett par veckor sen då jag höll på att fronta med en bil som skulle köra om en annan bil mitt i en kurva. Det gick inte speciellt fort för min del då jag hade frugan bakpå, men det får en ju att tänka på om man bör åka där överhuvudtaget som folk kör där.....

Håller med,Funderar på att ta lastbilen dit på "bankörningsdagarna" så får vi se hur många det är av de tuffa pojkarna som vill köra om mitt i skymda kurvor. Eller så gör man som med tjyvar,man skjuter dom på 200 m avstånd så man inte själv råkar illa ut.

Klappat o klart, problemet löst.:näsblod

Last edited:
Back