Boende i Brno?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Verkar som om det blir ett besök på Brnos MotoGP-arrangemang istället, nu när Donington sket sig. Har någon något bra tips på billigt boende nära banan, eller är det smartare att ta sig från Wien över dagen (flyger dit med SAS)? Finns det bra förbindelser därifrån? Vart är bästa publikplatserna på banan?

valmers skrev:
Verkar som om det blir ett besök på Brnos MotoGP-arrangemang istället, nu när Donington sket sig. Har någon något bra tips på billigt boende nära banan, eller är det smartare att ta sig från Wien över dagen (flyger dit med SAS)? Finns det bra förbindelser därifrån? Vart är bästa publikplatserna på banan?

Vi bodde på ett väldigt trevlig pensionat inne i Brno när vi var där. Har tyvärr inte namnet på pensionatet, men återkommer när jag pratat med Mathias om det.
Ursäkta en ovetande, men när är GPet i Brnå :confused:

Jag flyger med Sterling 1600 kr tur och retur från Köpenhamn till Prag buss från Prag till Brno. Hotell rum i Brno för 600 kr natten (Bokade rummet i Januari) åker dit på Lör hem Mån, har även ett pass så jag tar mig ända ut på start plattan när Rossi och grabbarmna ska iväg. :)

Åsa #96 skrev:
Vi bodde på ett väldigt trevlig pensionat inne i Brno när vi var där. Har tyvärr inte namnet på pensionatet, men återkommer när jag pratat med Mathias om det.
Ursäkta en ovetande, men när är GPet i Brnå :confused:
26-28 augusti.

Detta är ett jättefint Pensionat inne i Brno, ser att du gärna vill ha ngt nära banan. Men en taxi ut till banan är inte dyrt. Det har du råd med :)
Återkommer när jag fått mera uppgifter.

...and the number is: 00420603197444
Om det är fullt så fråga om hon vet var det kan finnas rum. Hälsa från Mathias Johansson, han har bott där flera gånger nu (när vi blev bestulna och vi hämtningen av buss å hojar...)

Good luck!

Åsa :hej

Nu är allt bokat och klart, avfärd fredag 26/8. Ska bli jävligt kul att se Brno GP live!

valmers skrev:
Nu är allt bokat och klart, avfärd fredag 26/8. Ska bli jävligt kul att se Brno GP live!
Makalöst fräckt !! :yoparty Hade själv den ytterst stora förmånen att få hänga med TIF racing dit och försäsongsträna i våras och göra min RR-tävlingspremiär där på en riktig GPbana. Å vilken underbar bana sen !! Vore helt underbart att få se MotoGP live där, men jag kommer garanterat att sitta som klistrad framför Eurosport. Vinka åt oss om kameran passerar :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back