Bo på Lindholmen GBG

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Hur är området på Lindholmen, är det ett bra område eller. Har sökt en lägenhet där och funderar på att kanske flytta dit om jag får den. Hur är det med kommunikationer in till centrum osv. Tar det lång tid och osv. ni gbg:are som vet kanske kan skriva lite . :tummenupp

Bifogat

• se_MapImageLocator.gif
    se_MapImageLocator.gif
    38.4 KB · Visningar: 94
Helt ok. Mycket nybyggt i området = fräscht.
Tar väl ca. 15 min in till centrum med bussen.
Gött med vattnet alldeles inpå husknuten.

Riktigt jäkla schysst... Massa nybyggen där ute. Hade lätt bott där om jag hade fått chansen.

Närhet till det mesta. Möjlighet till utsikt. Älvsnabben, vagnen och många bussar gör ju kommunikationerna riktigt bra!

Funkar helt Ok att bo ide delarna av stan.
Det är mer centralt än man kan tro.
jag bor iochförsig på våmästareplatsen som ligger lite närmare bron men det bör inte ta dig mer än 5-10 minuter extra att ta dig dit.

Hur själva området är vet jag inget om men generellt så är de centrala delarna av paradisön hisingen rejält underskattade.

frish

Där är fint ,dock skall det vara dyrt,han man hört,men men man hör så mycket.

Välkommen hit,häng på och kör en sväng på lördagar.

Min bror bor i dom nybyggda husen (precis vid röda bolagets båtar). Grymt fint område på sommaren, fin utsikt och mycket lättklädda tjejer som solar på bryggorna. Hoppar du på älvsnabben så är du inne i centrum på ett par minuter.
På vintern däremot så är det jäävligt kallt och blåsigt.

Se upp, du vet om att du pratar om Djävulsön va? :mattias

F.ö. tror jag att det är helt ok. att bo där. Om man bara har råd asså. Enl. rykte ska de vara dyrt som bara den.

Lätt att kolla upp iofs.

In till stan kommer du snabbt. Går både båt (som man får ta med cykel på) och buss :tummenupp

Japp dyrt lär det vara , men jag ska inte bo i dom värsta kåkarna utan en studentlägenhet, stor som en städskrubb hehe :)
Om jag nu får lägenheten ,det är ju inte säkert.

Hoppas du får lägenheten! Där är kanonfint. :tummenupp Älvsnabben har en hållplats längst ute på kajkanten (3-400 m från ditt hus) och bussen går förbi precis utanför.

Sen kan jag ju glädja :tungan dig med att du isf får både mig och Miss_Orchidee på obehörigt avstånd :hihi

Välkommen till Götet i vilket fall som helst!

Skrutten skrev:
Hoppas du får lägenheten! Där är kanonfint. :tummenupp Älvsnabben har en hållplats längst ute på kajkanten (3-400 m från ditt hus) och bussen går förbi precis utanför.

Sen kan jag ju glädja :tungan dig med att du isf får både mig och Miss_Orchidee på obehörigt avstånd :hihi

Välkommen till Götet i vilket fall som helst!

Ohh brudar,, jag kommer direkt.
Men tack alla för info, hoppas jag får den så jag med får bo på Sveriges framsida eller vad ni nu kallar er :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman