Bmw väskor

Copy paste:

BMW Genuine Motorcycle CASE IMPACT PROTECTION SYSTEM Right

Protects lower area against scratches

It fits K1300GT R1200R

Det är alltså skydd till dina kommande packväskor..

Edit: Du ser den svarta plasten i nederkant på väskan på bilden

Okej då var det inte så bra som det verkade. Verkar som billigaste väskan kostar över 3000kr st...

Men tack för svar iaf:)

Inga problem. Själv försöker jag hitta beggade orginal till en nuda. Samma väskor som till tex f800r men med husqvarnalogga på. :gnissla

Har man lite tålamod brukar det dyka upp väskor till en billig penning på ebay emellanåt. Som du säkert vet är det ju samma väskor till k1200/1300GT, 1200RT och 1200R.

Håll ett öga på ebay.de, mycket BMW prylar där.

Nu förstår ju inte jag italienska men hade jag varit dig hade jag absolut satsat på BMWs orginal väskor.

Någon som kan svara på om denna annons är för 2 st kompletta sido väskor till bmw r1200r 2007 årsmodell?

När man läser så verkar det ju som att båda sido väskorna ingår men det låter billigt med 2500kr?

http://m.ebay.com/itm/231149437678?nav=SEARCH

Det är Kappas grejjor så väskorna ska inte kosta mer.....för det är väl bara väskorna?
Kappa är väl dotter till Givi. Dom är kompatibla med varann och lite sämre kvalite än Givi, men helt okej.
Tänk på att du sen ska ha väskhållare samt även ev ett hållarkit om du inte har pakethållaren. Dom grejjorna kostar nog minst lika mycket.

Har du redan BMW:s väskhållare på hojen? I sådana fall är det ju pengar i sjön att köpa annat fabrikat. Originalväskorna är väldigt smidiga att hantera, åker av/på i ett kick.

Om du skall ha original så har du BMW:s produktnummer nedan att söka på.
Låssats, kodningsbara till din tändningsnyckel, du behöver två set.
51 25 7 698 204
Högerväska
71 60 7 720 288
Vänsterväska (med värmeskydd mot ljuddämparen)
77 41 7 727 089

Jag handlade på http://www.bmw-motorrad-store.com/ och ett helt kit plus 1 st innerväska (€75) gick på 6kkr ganska exakt inkl. frakt (utan väskhållare/pakethållare såklart), tror detsamma går lös på 9.5 kkr i Sverige. Firman var snabba på att skeppa och när en av låssasterna saknade delar ersatte de snabbt. Prod# för komplett system är OL-KOFFERR1200RCODE

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti