Bmw F800s

HurtsLikeHell skrev:
2152519 TJOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! :fyllisar

Jag fick leveransdatum på torsdag i nästa vecka!!! :yoparty

Är det så lång leveranstid i Sverige?

Såg två stycken på Teneriffa i Januari, såg riktigt bra ut och lät fint.

Provkörde den igår hos bilcentralen i Segeltorp (stockholmsområdet)...
Den föll definitivt mig i smaken. Har å andra sidan inte provat så många olika hojar så be mig inte att jämföra med andra. Finns säkert andra, mer rutinerade, som kan göra det.

Den kändes liten och smidig. Visst fanns det lite vibrationer från motorn om man drog på med lite högre varv, men inte på något vis störande.

Motorstyrkan räcker för mina behov, men då är jag också lite fegare på gasen än många andra som besöker denna sida...

/Martin

Jag provkörde en F800S på Autovation i Gävle förra veckan och jo, den är ju liten och smidig. Men var fasen är motorn? Det händer ju mer när man gasar en EU-moppe. :)

Jag håller mig till K1200 ..

Martin_Ch skrev:
2160567 Provkörde den igår hos bilcentralen i Segeltorp (stockholmsområdet)...
Låter som man får tar sig en svänga förbi BMW och provköra då. Undrar om de fått in touringvarianten eller om den kommer senare?

Spinky Spendrup skrev:
2160797 Låter som man får tar sig en svänga förbi BMW och provköra då. Undrar om de fått in touringvarianten eller om den kommer senare?

F800ST dröjer ett tag till. Var bara F800S som fanns att prova.

MrRoadSnail skrev:
2160728 Jag provkörde en F800S på Autovation i Gävle förra veckan och jo, den är ju liten och smidig. Men var fasen är motorn?
Jag provade också en F800s i helgen och håller med om motorn, den kändes lite svag i botten och lossnade aldrig ricktig på toppvarv heller. Nu provade jag i och för sig R1200 S före och den motorn kändes ricktigt rolig med ett grymt botten drag.

02.jpg

jag såg den IRL idag på Two Wheels i Umeå,
såg riktigt nice ut, mycket bättre än på bild.
Lite småsugen blev man, ska ta och provköra
nästa gång jag är här nere.

Helt ok hoj

Bifogat

• SH_DSC00681.jpg
    SH_DSC00681.jpg
    137.5 KB · Visningar: 63
  • SH_DSC00682.jpg
    SH_DSC00682.jpg
    136.2 KB · Visningar: 57
*/ ?>
Back