Blivande Medlem

*Manne*

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
SÅLD
Var i väg och köpte en ny cross till lillgrabben idag.Det blev en Yamaha pw50 -04 som han var tvungen att prova när vi kom hem.Det gick kanon bra för honom trots att han fyller 4år nu i oktober.Det var full gas och han till och med ställde sej upp när han körde....för det har han ju sett dom stora grabbarna göra på tv.Måste bara tillägga att han skulle bestämt ha cross handskarna på sej när han skulle sova :D

Bifogat

• DSC00398.JPG
    DSC00398.JPG
    138 KB · Visningar: 64
  • DSC00399.JPG
    DSC00399.JPG
    137.5 KB · Visningar: 52
  • DSC00400.JPG
    DSC00400.JPG
    124 KB · Visningar: 52
  • DSC00401.JPG
    DSC00401.JPG
    132.6 KB · Visningar: 66
Jäklars vilka lycko-bilder. Verkar som ett uppskattat inköp.Klart grabben ska sova med handskarna på!
:wiggle

//P

Vill också köpa en cross till grabben (snart 4 år) men då kommer frun dragandes med sitt förbannade jämlikhets snack och kräver att dottern isf ska få en häst. :mad:

Crille skrev:
Såja såja köp dottern en häst nu och grabben en cross...
Har en bekant vars dotter har egen häst. Inte nog med att fanstyget kostade en smärre förmögenhet, nu är den dessutom halt och sånt lagar man tydligen inte. :rolleyes:
Som grädde på moset tillbringade han lördagskvällen med att utfodra och mocka skit från 25 hästar i stallet. :hihi

Jätte fin pojke (man ser ju tyvärr inte så mycket men han ser jätte fin ut)! Bussigt som fasen av dig att handla killen en cross.

Måste vara rena drömmen.

sandstream skrev:
Vill också köpa en cross till grabben (snart 4 år) men då kommer frun dragandes med sitt förbannade jämlikhets snack och kräver att dottern isf ska få en häst. :mad:
skitsnack, köp cross*2
:)

Snacka om att man blev avundsjuk, alla grabbars största dröm ju... Önskar att min pappa vore motorintresserad, men icke...! Han äger inte ens körkort...

Han äger inte ens cykel!!

Hehe, på första bilden är hans goggles lite igenimmade... =)

sandstream skrev:

Du köper crossen & servar den.
FRUN köper hästen & servar den.

P_E_R_F_E_K_T ! ! ! ! ! !

:yoparty COOLT! :yoparty
Kommer ihåg känslan när jag fick min första (å andra å tredje oxå för den delen) cross, snacka om überlücklig :tomten

Du får ta med grabben så åker vill till crossbanan i Sura! (finns en knattebana där)

Last edited:
Köp en cross och en bit Gustavskorv - det är också häst.

sandstream skrev:

Häst = havremoppe

Häst = havremoppe. Sandstream -> Håller med 77 - Vill gumman att dottern ska ha havremoppe så kan väl gumman bekosta o sköta oljebytena på den :tungan .

Manne --> Lägg gärna upp fler bilder på grabben. Det är sådana här bilder så får en att skina upp trots att vädret gör sitt bästa för att hålla humöret nere.

Jodå,fler bilder kommer.Vi va på väg till malmabanan idag,men så började det att regna och åska.Vi ska göra ett nytt försök i morgon.ska försöka lägga upp lite bilder med jämna mellanrum.Det har varit ett väldigt tjat på honom om att åka idag....suck.Nästan så man får skavsår i öronen.
just ja...han har sagt att han ska köra ifrån Crille på bakhjulet :tummenupp

Funderar på om det går och fixa en klubbtröja till honom som han kan ha på träningarna....betalar gärna en slant för det.

Last edited:
Jag tror pappsen får ta och fixa isdäck tills vintern kommer :)

Klart vi får fixa en "Prospect-tröja" :D

*Manne* skrev:
Jodå,fler bilder kommer.Vi va på väg till malmabanan idag,men så började det att regna och åska.Vi ska göra ett nytt försök i morgon.ska försöka lägga upp lite bilder med jämna mellanrum.Det har varit ett väldigt tjat på honom om att åka idag....suck.Nästan så man får skavsår i öronen.
just ja...han har sagt att han ska köra ifrån Crille på bakhjulet :tummenupp

Funderar på om det går och fixa en klubbtröja till honom som han kan ha på träningarna....betalar gärna en slant för det.

*Manne* skrev:
Var i väg och köpte en ny cross till lillgrabben idag.Det blev en Yamaha pw50 -04 som han var tvungen att prova när vi kom hem.Det gick kanon bra för honom trots att han fyller 4år nu i oktober.Det var full gas och han till och med ställde sej upp när han körde....för det har han ju sett dom stora grabbarna göra på tv.Måste bara tillägga att han skulle bestämt ha cross handskarna på sej när han skulle sova :D

Jag är på väg att skaffa en 3600 kronor 4 takts, 100cc cross, via gruppköp, till Äldsta dottern (och mig..)men frugan är lite emot(ännu....)men yngsta dottern rider ju, så det är ju inte mer än rätt då att jag o äldsta dottern kan ha kul ihop... :confused: :)

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back