Blir Det NÅgon Bebis Blomman??

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Nu är det ju verkligen slutspurt! Vi andra går här och undrar när stora stygga Blom blir snälla Pappsen, med något bebis-vått i ögonvrårna. :rullandeu

Du lovar väl att låta oss få veta när det blivit av??

Jag har specialpris på förlossningsepiduraler denna vecka. Special prize, only for you sir! :tummenupp

Kjelle skrev:
Nu är det ju verkligen slutspurt! Vi andra går här och undrar när stora stygga Blom blir snälla Pappsen, med något bebis-vått i ögonvrårna. :rullandeu

Du lovar väl att låta oss få veta när det blivit av??

Jag har specialpris på förlossningsepiduraler denna vecka. Special prize, only for you sir! :tummenupp

Men behöver Blomman verkligen nån epidural? Är det inte bättre om den blivande modern får bedövningen? :rolleyes:

Kjelle skrev:
Vem tror du kommer att vara mest nervös? :hihi

Men då finns det väl lite andra roliga piller som man blir fluffig och rosa av?
Är väl ingen höjdare om du ger ryggmärgsbedövning på Blomman så han inte ens känner när han behöver gå på toa utan lägger en laddning i byxan! :rolleyes:

ärligt talat så är jag inte så nervös.. mycket mer spänd när man står med peter lindèn i mål dep`ån :D

det kommer när det kommer.. :tummenupp

Detta är Camilla som skriver....

Jaha då var det en dag kvar till det utsatta datumet.och här händer inte speciellt mycket med maggen.
Så ni får nog vänta ett par dagar till tills ni blir hembjudna på bebistitt och cigarr.....

ha det bra allihop kram camilla

Jobbar nattjour måndag + onsdag. Be att dom söker på mig om det blir bebis-dags, och ni vill ha lite påhejning! :D

Kjelle skrev:
Jobbar nattjour måndag + onsdag. Be att dom söker på mig om det blir bebis-dags, och ni vill ha lite påhejning! :D
du är fan inte klok :D camilla säger bra då vet hon som lägger eda bedövningen.. personligen så har jag beställt en tub GAS (NOS) :yoparty

Kjelle skrev:
Japp. De söker honom så ringer han dit resten av klubben med bärs, färgglada vimplar och andra hejjaklackstillbehör :tummenupp :D :rolleyes:

Jag tar med bärsen och grillen :fyllisar :rullandeu :banana

Vi skyller på Kjelle.
Han är gammal och gaggig och glömde ringa oss... :D

@Kjelle: :FU :arsele :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back