Blir ännu äldre...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Födelsedagsgrejs hos oss på lördag.
Först kommer familjen och de som har småbarn och vill ta det lite lugnt vid 12 hugget.
Från 17 blir det vad vi gör det till, lite pilsner och kanske grilla brukar funka :-)

Ni som vill och känner för det är välkomna :)

Supermoto skrev:
2386437 Födelsedagsgrejs hos oss på lördag.
Först kommer familjen och de som har småbarn och vill ta det lite lugnt vid 12 hugget.
Från 17 blir det vad vi gör det till, lite pilsner och kanske grilla brukar funka :-)

Ni som vill och känner för det är välkomna :)
vet inte om jag vågar. spydde så illa sist du fyllde år. :näsblod
men grattis ialla fall Jocke :hoppa

Grattis i efterskott!
Tyvärr var jag sjuk och kunde inte komma på kalaset, men jag räknar kallt med att du tänkte fylla nästa år igen. :tummenupp :)

Grattis i efterskott, får skylla min frånvaro på att du hade dålig framförhållning i festplanerandet.:)

Tack för alla gratulationer. Ingen (nästan) ville komma så ja gkommer få käka fikabröd osv i flera veckor tilll, hehe.

*suck* ett år äldre...
Som olja på bakhjulet fick jag böter idag. 116 på 90 precis vid Atletippen :argpådato
Nog fan har de resurser att låta tre fetton stå med lasern på en 14 meter bred väg utan trafik halv tio en söndagskväll men inte fan kunde de bry sig en jävla sekund när min R6a blev stulen ur mitt eget hus :mad:
Till råga på allt fick jag ju min varning från jävla länsstyrelsen för typ sex månader sen (en var 99 på 90 förbi en jävla kamera på en raka på E18, man känner sig ju jävligt kriminell alltså) så nu blir man ju utan kort ett tag :huvet

Var tvungen att beklaga mig lite här oxå http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2393293#post2393293

Last edited:
Supermoto skrev:
2393188 Tack för alla gratulationer. Ingen (nästan) ville komma så ja gkommer få käka fikabröd osv i flera veckor tilll, hehe.

*suck* ett år äldre...
Som olja på bakhjulet fick jag böter idag. 116 på 90 precis vid Atletippen :argpådato
Nog fan har de resurser att låta tre fetton stå med lasern på en 14 meter bred väg utan trafik halv tio en söndagskväll men inte fan kunde de bry sig en jävla sekund när min R6a blev stulen ur mitt eget hus :mad:
Till råga på allt fick jag ju min varning från jävla länsstyrelsen för typ sex månader sen (en var 99 på 90 förbi en jävla kamera på en raka på E18, man känner sig ju jävligt kriminell alltså) så nu blir man ju utan kort ett tag :huvet

Var tvungen att beklaga mig lite här oxå http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2393293#post2393293

säg till om du behöver lift:hihi :hihi klant
nu kan du dricka ur din öltapp i allafall

Supermoto skrev:
2393188 Tack för alla gratulationer. Ingen (nästan) ville komma så ja gkommer få käka fikabröd osv i flera veckor tilll, hehe.

*suck* ett år äldre...

Vet hur det känns. Men fick du en varning av 99kmh på 90. låter ju helt sjukt.

crashtestdummy skrev:
2394208 Vet hur det känns. Men fick du en varning av 99kmh på 90. låter ju helt sjukt.
Näe inte bara för 99 / 90. Men 99/90, 73/50 & 65/50.
Läs igen, det står där, fast litet ;)

Fiii fan, det lät inget vidare hörredu..
Men jag kommer gärna o fikar lite mera nån dag :pannkyss

1D6535E0-7C93-4E09-93F2-32D413890D1E.jpg

Grattis grattis min bästaste kompis i helaste världen!

Grattis i efterskott.
Jag har tyvär inte haft tillgång till intenet på ett par veckor så jag midssade inbjudan.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon