Blinkers

Pirro

I am the youth gone wild
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Öhlins kittad TL1000s, XR600R
Ska bygga in mina framblinkers i lyktan fram... Någon som gjort detta på en 929a som kan förklara hur man gör? Lite bilder på detta skulle också sitta fint så man vet om det blir snyggt eller inte....

Pirro skrev:
Ska bygga in mina framblinkers i lyktan fram... Någon som gjort detta på en 929a som kan förklara hur man gör? Lite bilder på detta skulle också sitta fint så man vet om det blir snyggt eller inte....

PÅ SP 1 blir det då snyggt/bra så nog borde det bli bra på din oxå

Kan ordna det, men det blir nog senare i kväll........

Bifogat

• imgp2622.jpg
    imgp2622.jpg
    43.2 KB · Visningar: 671

Bifogat

• imgp2627.jpg
    imgp2627.jpg
    46.2 KB · Visningar: 616
Tackar ser coolt ut! Någon som vet om det är svårt att koppla? Eller vet hur man ska koppla...

Pirro skrev:
Tackar ser coolt ut! Någon som vet om det är svårt att koppla? Eller vet hur man ska koppla...

Det är ju bara ta dom vanliga ström kablarna som går till orginalblinkers & dra om dom upp till lyktan.....

R1 Uffe skrev:
Det är ju bara ta dom vanliga ström kablarna som går till orginalblinkers & dra om dom upp till lyktan.....

Någon sa att eftersom det är positions ljusen som sitter där skulle man knippsa dessa kablar och göra något minns inte vad...
Det sitter alltså redan positions ljus där nu.... Man ska tydligen bara ta ut dem och färga de och göra något med kablarna...

Pirro skrev:
Någon sa att eftersom det är positions ljusen som sitter där skulle man knippsa dessa kablar och göra något minns inte vad...
Det sitter alltså redan positions ljus där nu.... Man ska tydligen bara ta ut dem och färga de och göra något med kablarna...

Så här säger ägaren

Han tog Positionsljusens kablar & kopplade in i blinkers kablarna med ett par stift.

Det var lätt säger han

R1 Uffe skrev:
Så här säger ägaren

Han tog Positionsljusens kablar & kopplade in i blinkers kablarna med ett par stift.

Det var lätt säger han

Det borde ju vara samma på din hoj oxå

Har gjort likadant på min hoj, fast självklart måste man ju även byta ut glödlampan mot en orange :)

Mattiaz skrev:
Har gjort likadant på min hoj, fast självklart måste man ju även byta ut glödlampan mot en orange :)

Eller måla dom med röd tuschpenna, eller hur det nu stavas..

Det är nog enklare att som uffe säger helt enkelt dra upp blinkerskablarna till strålkastaren istället för att börja koppla om, har gjort så på R6:an.

Showtime skrev:
Är detta lagligt?? blir du stannad? går den igenom besiktningen?

Nu har vi sån tur på Åland att vi slipper årsbesiktning :)
Sedan har jag haft hojen så pass kort tid att jag inte varit i några kontroller med den ännu, men jag ser inga problem med det då de syns tydligt och funkar bra rent allmänt.

Pratade med en besiktningsman och han sa att det inte var lagligt....

Om de inte e lagligt o går igenom besiktningen e de ju bara en jevvla massa jobb, för att ändra tebaka igen,,, känns la sådär..

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats