Bli av med sin Analflik?

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Jeddrans Järnmicke! :mad:

Har en analflik som förföljer mig överallt,
har provat antibiotika, coca cola, bäverolja och rävsax,
inget hjälper?

OBS: Borren är paj

Bifogat

• flik.jpg
    flik.jpg
    159.8 KB · Visningar: 885
:huvet

fick en pungkross / analfliks-sträckning på hojjen idag, uuuuiiiilade lite snett å gick ner för hårt :(

men det går tydligen att ta bort sin analflik ..det kom man väl fram till i gamla tråden - att alla har analflikar. olika stora då givetvis.

va e en analflik :S ..

5 sekunder seriositet tillåts:

IronMike fick för sig att man har något som kallas analflik,
en liten flik vid analen, Det bör även nämnas att han är lite konstig. :tungan :D

:huvet

fick en pungkross / analfliks-sträckning på hojjen idag, uuuuiiiilade lite snett å gick ner för hårt :(

men det går tydligen att ta bort sin analflik ..det kom man väl fram till i gamla tråden - att alla har analflikar. olika stora då givetvis.

PLÄP är för veklingar (Pung Längre än Penis)

AFLÄP har jag :yoparty AnalFlik längre än Pung :yoparty

Förresten, jag som såg fram emot att vara depåbitch? :(
Vad hände med det?:va

Last edited:

Men analflik är faktum - det är ju en kroppsdel...

...ang det sista där så blir det lite bana i år, men inget tävlande. Det får bli när ekonomin ser ljusare ut, vill inte ge upp gatåkningen heller.

5 sekunder seriositet tillåts:

en liten flik vid analen, Det bör även nämnas att han är lite konstig. :tungan :D

PLÄP är för veklingar (Pung Längre än Penis)

AFLÄP har jag :yoparty AnalFlik längre än Pung :yoparty

Jag kallas Plepp irl...det kommer av PLÄP men Stockholmarna fattade inte vad jag sa när jag berättade om fenomenet så de bärjade kalla mig Plepp. :näsblod

Hej och välkommen till ditt nya smeknamn Oddjob. From now on you shall be known as Afläp!

... ser på din bild att du sitter med benen runt ett utmärkt vegetabiliskt verktyg, gör så här:

Klättra upp överst på kaktusen. Akta så du inte sticker dej. Åk sedan kana ned till roten av den.

Har du förresten funderat över fördelarna med din analflik före du amputerar den? Vid t ex diarré slipper du använda pungen som stänkskydd.

hahahaha!!!!!!!! vad är de här för jävla tråd!!!!!!

ett tips till trådstartaren! seriöst! gå till farbror eller tant doktorn och få den borttagen! lycka till ;)

hahahaha!!!!!!!! vad är de här för jävla tråd!!!!!!

Verkar vara en fortsättning på en populär tråd ang analflikar från 2006 :rolleyes: :tummenupp

Författaren Göran Rosenberg vid invigningen den 9 november 2005 av utställningen ”Sverige och analfliken” vid Forum för levande historia:

”När vi i efterhand försöker förstå hur analfliken var möjlig, hur ”vanliga människor” kunde förmås att göra vad de gjorde, söker vi ibland efter ett slags gränspassage mellan det mänskliga och det omänskliga. En punkt i händelseförloppet där vi med någorlunda säkerhet kan säga: här skedde det.

Verkar vara en fortsättning på en populär tråd ang analflikar från 2006 :rolleyes: :tummenupp

Författaren Göran Rosenberg vid invigningen den 9 november 2005 av utställningen ”Sverige och analfliken” vid Forum för levande historia:

”När vi i efterhand försöker förstå hur analfliken var möjlig, hur ”vanliga människor” kunde förmås att göra vad de gjorde, söker vi ibland efter ett slags gränspassage mellan det mänskliga och det omänskliga. En punkt i händelseförloppet där vi med någorlunda säkerhet kan säga: här skedde det.

:gnissla

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back