Blev uppraggad på krogen

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Detta har aldrig hänt mig förut. Det kom fram en tjej o snackade med mig på krogen, hon var söt dessutom. Det finns dock några MEN....

Hon kom fram till mig 5 min innan stället stängde. Var jag endast en utväg för slippa ta taxi hem? ( Hon bodde inte i staden jag var i....)

Jag bodde heller inte i staden så vi skildes med nummerbyte, hon ville att jag skulle ta hennes nummer, men jag envisades med att hon skulle ha mitt, iom att jag kände mig lite osäker på hennes intresse(detta sa jag naturligtvis inte).

Ngn puss eller så och sen skildes vi snabbt vid jackorna.....

Kollade hennes nummer på eniro och där fanns tre nummer reggade på en kille.... hmm, har hon gett mig fejk nummer?

Vad skall jag nu göra?

Ta på dig skyddsglasögon, Häll upp en skål med vatten, lägg i en glödlampa i vattnet. Ställ skiten i micron. Sätt igång micron på valfri effekt och tid.

Börjar lampan lysa så ring bruden.

Börjar det brinna så ring larmtjänst.

Rikkard skrev:
Ta på dig skyddsglasögon, Häll upp en skål med vatten, lägg i en glödlampa i vattnet. Ställ skiten i micron. Sätt igång micron på valfri effekt och tid.

:rofl :rofl

Josafan skrev:
Detta har aldrig hänt mig förut. Det kom fram en tjej o snackade med mig på krogen, hon var söt dessutom. Det finns dock några MEN....

Hon kom fram till mig 5 min innan stället stängde. Var jag endast en utväg för slippa ta taxi hem? ( Hon bodde inte i staden jag var i....)

Jag bodde heller inte i staden så vi skildes med nummerbyte, hon ville att jag skulle ta hennes nummer, men jag envisades med att hon skulle ha mitt, iom att jag kände mig lite osäker på hennes intresse(detta sa jag naturligtvis inte).

Kollade hennes nummer på eniro och där fanns tre nummer reggade på en kille.... hmm, har hon gett mig fejk nummer?

Vad skall jag nu göra?

hon kanske ville att du skulle följa med hem o boinga juhe :7peta

sen fega du ur :4skrika

Rikkard skrev:

:hihi :rofl

ozeo skrev:
hon kanske ville att du skulle följa med hem o boinga juhe :7peta

sen fega du ur :4skrika

Jamen vafan, jag bodde inte i staden vi var o polaren erbjöd sin sunklya som jag aldrig varit i och vi var där idag, o det var TUR att jag inte drog henne dit... huga ungkarlslya big time=äcklig.

Vad du säker på att de va en tjej då?????? :7peta :hihi

Josafan skrev:

Vad skall jag nu göra?

Tja tänder du på en shemale så äre bara o ringa... :7peta

Josafan skrev:
:hihi :rofl

Jamen vafan, jag bodde inte i staden vi var o polaren erbjöd sin sunklya som jag aldrig varit i och vi var där idag, o det var TUR att jag inte drog henne dit... huga ungkarlslya big time=äcklig.

tror du hon brytt sig i det om hon ville ha en sista minuten plats på josafan tåget :tuttar

jag känner mig hård o hemsk i dag..
har gjort skrika o peta smillisar på alla möjliga i 2 dagar nu.
tjejen e bortrest så jag saknar nåt ähuumm*harkla* jag menar hon

Josafan skrev:

Vad skall jag nu göra?

Mobilen kan vara reggad på hennes farsa.

Hur gammal var hon?

var hon 18-22 ungefär så kan hon ju bo hemma
och numret kan ju vara registrerat på hennes pappa
tillsammans med t ex hennes pappas och morsas mobiler också,
därav tre registrerade nummer.

ring och kolla med hemligt nummer.. #31#07xxxxxxxx

Jag vill också bli raggad på av brudar! :4skrika

Har inte fått något på över ett år! :3freak :gråta

Back