blev av med 2 crossar

Enrico

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2010
Hoj
2009 ktm450sxs
blev av med 2 crossar stulena på en gård

jag blev av med två crossar utanför landskrona natten den 14-01 ca kl 04,00 sen har folk sett dom i riktning mot svalöv det va en ktm450sxf -09 med orange ram och nummer 80,akrapovic hel system och massa special parts på och står JE över hela hojen

den andra var en ktm450sxf -05 med svarta dekaler och vita nummer plåtar

om det e någon som kan sett något som svinen har missat

Bifogat

• DSC00449.jpg
    DSC00449.jpg
    234.6 KB · Visningar: 242
  • DSC00443.jpg
    DSC00443.jpg
    229.2 KB · Visningar: 192
Last edited:
...dubbelt så kräkiga kräk, när dom stjäl oförsäkrade grejer.
Landskrona är inte bästa stället att försöka ha kul grejjer ifred i. :död

ja så e det mem man får hoppas man träffar på dom men det måste finnas någon som vet något ellerhur

jag skulle gissa på att han menar att man skall rösa på sverigedemokraterna år 2010.

Förjäkligt. Jag ska hålla koll på banorna häromkring som vi brukar köra på så fort säsongen drar igång igen.

Svårt med oreggade saker, alltid lättare med en nummerskylt, men jag håller som sagt ögonen öppna iallafall.

Hoppas du får tillbaka dem, lycka till.

Last edited:

Jag håller med dig! Det låter faktiskt mycket troligt att detta är ytterligare ett exempel på den brottslighet som en representant ifrån SverigeDemokraterna gjort sig skyldig till detta år.

Om man jämför brottsregistren för representanterna inom de olika politiska partierna så märker man snabbt att SverigeDemokraternas representanter är kraftigt överrepresenterade när det gäller förbrytelser mot svensk lag! Att utvisa SverigeDemokraternas representanter skulle enligt alla studier drastiskt sänka brottsligheten i Sverige.

Beklagar stölden! Fick själv en hoj stulen för många år sedan. Det var dock så länge sedan så det var nog snarare en medlem ur Ny Demokrati som var framme den gången.

Last edited:
Synd att det ska urarta politiskt.. Synd att "Synliga brott" som anträffar individen direkt uppmärksammas så hårt än när de största rötäggen som sitter högt upp rövknullar oss indirekt..

Hur som helst lär man ju märka om det körs runt på några crossar så här års.. Bilderna är mmsade till vänner utanför sh-kollektivet.. Får verkligen hoppas att de blir återfunna och i skapligt skick!

Jag håller med dig! Det låter faktiskt mycket troligt att detta är ytterligare ett exempel på den brottslighet som en representant ifrån SverigeDemokraterna gjort sig skyldig till detta år.

Om man jämför brottsregistren för representanterna inom de olika politiska partierna så märker man snabbt att SverigeDemokraternas representanter är kraftigt överrepresenterade när det gäller förbrytelser mot svensk lag! Att utvisa SverigeDemokraternas representanter skulle enligt alla studier drastiskt sänka brottsligheten i Sverige.

Beklagar stölden! Fick själv en hoj stulen för många år sedan. Det var dock så länge sedan så det var nog snarare en medlem ur Ny Demokrati som var framme den gången.

Bästa svaret någonsin!! gjorde min morgon iallafall

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...