Blåser det?

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
Nån som varit ute och kollat läget idag? Blåser det så mycket eller är det bara ett försök av myndigheterna att hålla folk inomhus för att stävja okynneskörningarna på våra vägar....:rolleyes:
Som Byggnadsplåtslagare kan man nog se fram emot en jobbig måndag!!!:huvet

Nån som varit ute och kollat läget idag? Blåser det så mycket eller är det bara ett försök av myndigheterna att hålla folk inomhus för att stävja okynneskörningarna på våra vägar....:rolleyes:

Jag var ute med jycken nyss och vi höll på o blåsa bort...

Vadå hålla sig inne?? Måste ju till affären. Skithuspappret är ju slut och jag kan nog inte hålla mig ända till stormen är förbi :gnissla

Nog blåser det alltid... fick just en av grannens takpannor i sidan på jaggan. Bara att ringa försäkringsbolaget för att ordna med buckelfix och omlackering. :mad:

Skulle kanske tänkt på att flytta bilen lite tidigare :huvet

Nog blåser det alltid... fick just en av grannens takpannor i sidan på jaggan. Bara att ringa försäkringsbolaget för att ordna med buckelfix och omlackering. :mad:

är det inte sån där force magore som gäller för sånt där???

blåser lite i tuve hood med

Nån som känner sig blåst?

PS: Skrutten, de va ja som skrev, men glömde logga ut Sundance och nu blir de bara konstigt om jag ska försöka ändra allt tillrätta igen :näsblod

Gör som i USA, stäm grannen på allt han äger och har!!!

förresten så är tegelpannor flockdjur! Kommer en, kommer ofta fler....:mattias

på me hjälmen och flytta Jaggan!

Jo,,de blåser en hel del,,så att,, Planet som skulle landa på landvetter,såg jag bara att de lyfte igen..(Kunde inte landa). Stog jag där å tittade när de flög förbi mig..grrr...

Kan man lungt säg att det gjorde....provade ett tappert försök att köra lite enduro men när träden började ramla så gav jag upp,kommer hem och det är strömmabrott hos mina päron åker in till Byn men kommer bara en km då det ligger fyra träd över tällsjövägen bara vända och hämta motorsågen och börja röja...

och om någon har försökt få tag i mej så har jag inte haft täckning efter som masten vid mina päron har blåst ner inget operatör funkar där nu och inte hem-telefonen heller men strömmen fick vi tillbaka men inte våra grannar där ute :va lyxbyggnad med egen elkabel in lr nått :rolleyes:

imorgon blir det att åka tillbaka och börja röja motorsåg massaken i bollebygd beware :näsblod

Hur var det på jobbet idag då? har du fått massa S_a_t jobb nu eller???:D

Jo,,de blåser en hel del,,så att,, Planet som skulle landa på landvetter,såg jag bara att de lyfte igen..(Kunde inte landa). Stog jag där å tittade när de flög förbi mig..grrr...

Säker på att det berodde på blåsten...:confused: ...
menar att de inte landade när de såg dig
:tungan

idag märktes de att de blåste igår
ganska mycket nerblåstplåt att plocka
mende e ju bra de skapar ju jobb som de e brist på [skrattar lite ]

Måste vart de med Tregaro å Emma Gren m.m som de stod om i tidningen då

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...