Bilsport & MC specialförsäkringar

rogka566

Gift!
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Honda CRF250R -12, KTM 660 SMC -05
19 dagar från krasch till inlösen och "ny" hoj. Tycker jag är mer än ok mitt i sommaren. :tummenupp

rogka566 skrev:
2334727 19 dagar från krasch till inlösen och "ny" hoj. Tycker jag är mer än ok mitt i sommaren. :tummenupp

Är ju bra. Min z1000 blev stulen i veckan och jag har också bilsport & mc så får hoppas de är lika effektiva.

Den nya hojen du fick, hur likvärdig den gamla var den, eller bättre/sämre?

Boffen skrev:
2334745Den nya hojen du fick, hur likvärdig den gamla var den, eller bättre/sämre?

Fick pengar på kontot och sedan blev det en shoppingrond. Resultatet: Ett år äldre, samma mil, mer lull lull.

rogka566 skrev:
2334727 19 dagar från krasch till inlösen och "ny" hoj. Tycker jag är mer än ok mitt i sommaren. :tummenupp

Låter ju helt ok. Bra att veta om man nu skulle behöva utnyttja försäkringen nån gång att dom är snabba.

Dom har ju bra priser med tycker jag. Bytte till Bilsport & Mc i år och nu har jag råd att helfösäkra hojen. Har bara haft trafik tidigare och det billigaste bolaget då skulle ha 2200 kr. Nu får jag en helförs för ca 3050 kr. Sen att man får bra rabatt till på en hoj till är ju inte helt fel heller. 50% rabatt på min nya 125:a.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show