Billigt/bra slipon till 600 Hornet? "av med plastläppen" lampan fast? :O

Örnie

Ray.Ban
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Svart 600 Hornet
Rubriken talar för sig själv.

Plastläppen baktill ska bort, har dock problem att få av min baklampa bak, den har fastat. Skruvarna den är satt med bara snurrar runt, och "hackar lite" kommer ingen vart. Hur ska jag göra? kan kapa de gammla blinkerskablarna och sedan skarva ihop. Inte precis något proffsjobb:(. Men slipper ta loss baklampan :)

Kör för närvarande med orginalslipon, hur ska jag sätta blinkersen på höger sida så de inte slår i. Någon som vet en bra hållare för detta, som inte kostar 700kr!!! Gärna om någon vet en affär i Göteborg

Sedan om någon har ett fint fungerade slipon till salu är jag intresserad, annars någon som vet en bra sida men rikgit bra grejer och priser!

mjo ganska shyssta priser men ändå. Men akrapovic ligger ju inte långt ifrån prismässigt. tror det var ungefär samma, kanske en 500kr mer

GPR brukar vara ett populärt alternativ till Horneten. De är inte allt för dyra har jag för mig. På min Hornet är blinkerproblemet löst med en böjd metallbit som de sitter på. Funkar hur bra som helst. Jag bifogar en bild på hur det ser ut. Fler och större bilder finns på min hemsida

7.jpg

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka