Billigare wildcard till Pro Superbike

Jag förstår inte riktigt, om det nu är stcc som skalar bort sin del av anmälningsavgiften så verkar det ju väldigt konstigt att vissa arrangörer tackar nej till att va med.

Hur som helst jävligt surt att det inte gäller alla tävlingarna! För min del är det nog endast intressant med karlskoga och mantorp i år.

KÖR o prova på nu för f**n, alla som klagat på att det är för dyrt osv. osv.

Btw. Får Übervassa Rookie1000-snubbar göra enstaka inhopp i PSBK, vad säger licensreglerna?

KÖR o prova på nu för f**n, alla som klagat på att det är för dyrt osv. osv.

Btw. Får Übervassa Rookie1000-snubbar göra enstaka inhopp i PSBK, vad säger licensreglerna?

Nej det får dom inte, om dom inte klassar upp sig.

Jag hoppas att flera tar chansen nu, att vara med om en upplevelse utöver det vanliga :)

TV, gridshowen + upplevelsen att köra framför storpublik :banana

Ju fler som ställer upp desto jämnare startfält blir det!

Om det inte blir så många nu, när det faktiskt är överkomligt, kommer det säkert inte att bli billigare startavg framöver heller!!!

Kör det är kul :yoparty

Hur tänkte du nu :va

Det som är lite trist med Pro Superbike är att TV-producenten bara fokuserar på dem längst fram så för de flesta blir exponeringen lika med noll :(

Jag förstår faktiskt om det var lite kryptiskt :D
Ja det är sant, men det var inte vad jag menade, det var att om fler är med så blir varvtiderna mer lika varandra och fler vågar ställa upp! :)

För att svara på det du skrev nu!
Så är det ju t o m i VM, om det inte är ett tråkigt race i täten, då filmas det bakåt i leden om det bjuds på en bra fight.

För att svara på det du skrev nu!
Så är det ju t o m i VM, om det inte är ett tråkigt race i täten, då filmas det bakåt i leden om det bjuds på en bra fight.
TV-produktionen är på samma nivå som racingen jämfört med VM men det hade ändå varit kul att få se något annat än en ensam Backlund i ledning :)

TV-produktionen är på samma nivå som racingen jämfört med VM men det hade ändå varit kul att få se något annat än en ensam Backlund i ledning :)

Jag såg inte sändningen, visades det inget från fighten om andra platsen?
Mårtensson, Bergman, Ockelfeldt

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...