biker-bandit
www.banditmovie.org
Jag har jämfört lite försäkringar kring en nytillkommen hoj i garaget
Aprilia RSV Mille -01 och lappen har tagits om på nytt i år och räknas om på nytt.
Började dagen med att ringa trygg hansa som ville ha dryga 80.000kr helår
IF ville ha 43.000:-
Jag har hört efter med ett danskt företag som heter " GJENSIDIGE" (om jag stavar det rätt) där den kostade mig dryga 200.000kr per år
men dom ska vara bra på custom hojjar.
Bilsport & mc tecknar RSV1000 Touno men inte Mille, touno kostar 20.000kr
Bilsport & mc erbjuder däremot Suzuki B-King för dryga 8 per helår för mig och på tjejen kostade den 5300kr (B-King)
Sen blev jag tipsad om " Salus Ansvar" med förmånliga 9500 för Millen, helår
och man får inte vara alkohol påverkad eller narkotika påverkad för att försäkringen skall gälla hos dom, samt ha den inlåst = fair deal.
Någonstans måste det säkert finnas någon som teckar billiga "R hojs" försäkringar,
Någon som har tips på andra mindre / udda / okända bolag som kan vara bra ?
Aprilia RSV Mille -01 och lappen har tagits om på nytt i år och räknas om på nytt.
Började dagen med att ringa trygg hansa som ville ha dryga 80.000kr helår
IF ville ha 43.000:-
Jag har hört efter med ett danskt företag som heter " GJENSIDIGE" (om jag stavar det rätt) där den kostade mig dryga 200.000kr per år
men dom ska vara bra på custom hojjar.
Bilsport & mc tecknar RSV1000 Touno men inte Mille, touno kostar 20.000kr
Bilsport & mc erbjuder däremot Suzuki B-King för dryga 8 per helår för mig och på tjejen kostade den 5300kr (B-King)
Sen blev jag tipsad om " Salus Ansvar" med förmånliga 9500 för Millen, helår
och man får inte vara alkohol påverkad eller narkotika påverkad för att försäkringen skall gälla hos dom, samt ha den inlåst = fair deal.
Någonstans måste det säkert finnas någon som teckar billiga "R hojs" försäkringar,
Någon som har tips på andra mindre / udda / okända bolag som kan vara bra ?