Billiga pipor till Z1000

Tyrre

Z1000 mannen
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Kawasaki Z1000
behöver lite ljuvligt murr ur maskinen, förslag, tipps eller länkar till slip, bolt eller system som min nya älskling skulle tycka vore skönt.

peson köpte du din båge med det systemet på eller???
hade en sådan på min bilskola förra säsongen faktiskt..med likadana pipor....
fet ljud kan ja säga speciellt när en fjädren som tvingar dämparen på plats brast..riktigt fett sound..

Köp ett par Scorpion slip-on, bra passform och skönt ljud, dessutom till riktigt bra pris. Säljs av bikersneed.se

Tyrre skrev:
behöver lite ljuvligt murr ur maskinen, förslag, tipps eller länkar till slip, bolt eller system som min nya älskling skulle tycka vore skönt.

Sök här under användarnamn Buffalo så hittar du en film på en Z1000 med grymt ljud :banana

Köp inget budgetskräp i sverige.. Du får tex ett micron för 3000kr ink frakt från england..

snakerider skrev:
Skulle vara bra om man fick en länk till sidan också!

Jag tänkte beställa en oval rostfri micron beta race till min cbr 929 härifrån: http://www.sportsbikeshop.co.uk/

3papp med frakt å allt..

Nån som vet om man får pröjsa tull å grejer om man beställer ifrån england? Tror inte det, men isåfall får man lägga till det..

Det blev carbon burkar från Italien (TELCO) det blev gutt ljud, c:a 10kg lättare och enligt bromspapper 8-10 bhp. Skönt att slippa de tunga kattalysatorerna. Priset blev 4530:- och då var det komplett med 2 slipon, anslutningsrör och carbon upphägning. Frakten var med i priset också. Sen har det tillkommigt en magspoiler också.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon