Billig Gps TIPS

Mästerkatten

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Sparkcykel
Elgiganten säljer just nu samsung galaxy pocket för 299:-. En hyfsat kompetent telefon för de pengarna. Kan ju såklart inte jämföras med flashigare modeller och det är ju inte en telefon man köper för att steka runt med..

Men för 299:- sketna spänn får man en ganska kompetent gps med blåtand och glonass.
Har själv köpt en och tanken är att montera den på hojen framåt våren. Har länge varit sugen på detta men är inte så imponerad av de priser som är på garmin och tomtom. Tänker fixa till nåt smidigt "case" och montera på styret.

Kan ju vara ett tips till flera och den var faktiskt över förväntan på allt, kan ju alltid använda den som träningspartner annars. Och ja jag har en flashig telefon men den är både jäkligt mycket dyrare och större :banana

Ps: den har fmradio och plats för minneskort.. ifån host host

Detta är nog ingen dålig ide - Bra telefon till bra pris

Annars finns det gott om billiga nokiatelefoner med riktigt bra gps och fria uppdateringar - Har själv en gammal N8 (i bilen dock) och det funkar bra oavsett land jag befinner mig i. Är väl i princip bara kartor från Nordkorea och Irak jag ej kan ladda ner, men hade inte tänkt åka dit ändå !

Grejen är ju att till android så finns det ju massor med kul grejer, inte minst google maps med navigate som är kanon. Finns även sjukt många bra appar med tex trippmätare och annan data som är kul på hoj.

Btw så har jag installerat flappy bird på den så värdet är väl numer runt 10k :D

Varför skrotar säljer du inte din andra mobil?
Eller vilka nackdelar har den här med 2,8" skärm jämfört med din andra mobil?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti