Biljard & Bira nu på Fredag 30/1 i LUND

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Någon som är sugen på att sporta nu på Fredag :D Posta NU så bokar jag bord på Paradis Biljardhall i Lund.

Vi träffas mellan 19.00-20.45 på Glorias pub för en bira innan, sen knallar vi bort till Paradis (300 meter) och lirar Biljard & ölar lite mellan 21.00-23.00, jag har bokat ETT biljardbord.

Vi improviserar reglerna som vanligt :D

Last edited:
oscar skrev:
Jag är gärna på, men jobbar till 21.00!
Vi andra kan träffas på Glorias och dra en Bira eller sju mellan 19.00-21.30, ska jag boka Biljardbord på Paradis mellan 22.00-23.00?

Egentligen bortlovad på nån jädra fest med massa fruntimmer :tuttar och fri sprit, men what the heck, man får ju prioritera.

-Count me in! :öl

-Jag drar pujas me mig... :fyllisar

vi e klara då...

1. GSXR1100R
2. Oscar (kommer efter 21.00)
3. Kay
4. Puddy
5.
6.
7.

KOM IGEN NU SKÅNINGAR! :tuttar

F*n kan ni inte ändra till Malmö;-) - Hade varit roligt men taxi T/R lite dyrt, sen åker jag inte buss eller tåg basta. Vis ses till sommaren, ha en rolig kväll.

Zilversurfer skrev:
F*n kan ni inte ändra till Malmö;-) - Hade varit roligt men taxi T/R lite dyrt, sen åker jag inte buss eller tåg basta. Vis ses till sommaren, ha en rolig kväll.

Häng med mig och key på tåget. va fan. lite får man ju offra för att ha kul och träffa nytt kyl folk. kom igen nu. häng på.

GSXR1100R skrev:
Någon som är sugen på att sporta nu på Fredag :D Posta NU så bokar jag bord på Paradis Biljardhall i Lund.

Jag kan inte hänga på :fatta!
Så långt får jag inte gå för min fotboja
:banana :banana får festa hemma på vatten & bröd i stället

Ha det så kul :gnissla

micke.a skrev:
Jag kan inte hänga på :fatta!
Så långt får jag inte gå för min fotboja
:banana :banana får festa hemma på vatten & bröd i stället

Ha det så kul :gnissla

Du har en mopperäser att sätta ihop istället, fixa den nu när du har chansen...
:lol :lol :lol :lol :lol :lol

Zilversurfer skrev:
Ska ta ett snack med regeringen!!

Ja förfan, me Puddy o mig på tåget. Jag har inte/kan inte heller åka lokaltrafik... Sjukt otäckt ju, men man måste offra sig. Pöddy får lära oss!

valmers skrev:
Varför ska du hålla på och förneka att du varit i Talliinnn och letat livskamrat?

Om du vill slippa fler påhopp från Gamlot, så kanske du ska lära dig stava rätt! :7peta ;)

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Vi andra kan träffas på Glorias och dra en Bira eller sju mellan 19.00-21.30, ska jag boka Biljardbord på Paradis mellan 22.00-23.00?

Var ligger Glorias? Jag hittar ju knappt i Veberöd :D

*/ ?>
Back