Bilen stulen....

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Jaha... Kommer hem från crossåka med hojen lastad på pickisen. Då tycker jag det ser tomt ut på parkeringen och javisst... Min jobbebil, en sunkig Saab 87:a, var stulen.
Att man inte skall få ha något ifred alltså! :mad:

Nu är det lustiga i allt det trista att Sabben har körförbud, går superkasst och har startproblem ibland. Till råga på allt så var tanken så gott som tom. Men mest av allt hoppas jag dom smackar bilen i ett träd då däcken var kassa och bönderna kört massor av skit på vägarna. :fatta!
Nåja, drömma kan man ju. Grannen misstänker att bilen skall andvändas vid en stöldturné och drömmen vore att dom blev stoppade pga körförbudet och hade bilen full av stöldgods! :)
Gissa vem som sagt" Whos laughin now!!??".

UrbanTiger skrev:
Säkert några pundare som vill leka lite. Hittar dom den är den säkert raserad. Så jävla onödigt :4skrika

Hur gick det med Sirius ?

Visst blir man förbannad! Just nu så hörde jag en bil på parkeringen. Vi bor mittemot en ICA-parkering. Jag kastade mig mot rutan för att kolla bilen och snacka om att bilen fick bråttom iväg! :va Man kanske är lite nojig men fan ska dom få iaf!

Ang Sirius, jag har inte fått in de kanalerna ännu. Den hittar inga signaler! :3freak

ChaosX skrev:
Saab 87:a, var stulen
Jag har för mig att just Saab är kraftigt överrepresenterade som flyktbilar vid bankrån och dylikt. Eller så har de i alla fall varit det. Lätta att stjäla och hyfsat pigg motor. Särskilt Saab 9000 har varit populär.

Nu vet jag ju inte om det var en 9000 du hade, och dessutom så var den ju tydligen inte allt för kry. Men faktum kvarstår: gamla Saabar är lätt stulna.

Som tidigare nämnts: antagligen bara pundare eller små kids somm ville ta sig en liten joy ride.

En sån där gammal saab 900 är ju världens mest snodda bil. Går o öppna o starta med valfri skruvmejsel. Känner några vars bil varit stulen 9 ggr!!! Den hittas alltid i nån skog nånstans några dagar senare!

Polisen ringde för en stund sedan. Bilen är hittad. Den står fastkörd 700m ut på en åker. :va Det var tydligen ett gäng ungdomar som varit i farten.. :kocko
Peter är på väg försöka dra loss den och få hem den... Tack o lov så har killen som äger åkern en traktor, för annars hade det inte gått..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon